VOGE 300 Rally

    Jsem tvůj lehký parťák do těžkýho terénu

    Objem motoru
    292 cm³
    Výkon
    21 kW
    Řidičský průkaz
    A2
    Spotřeba
    3,2 l/100 km
    Vybrat variantu

    Vyberte: Barva.

    Barva
    109 990
    109 990
    109 990 Kč

    Výběru neodpovídá žádná položka.

    Pojď se seznámit

    Voge 300 Rally Italy.jpg

    Jsem malé, skvěle ovladatelné, dobrodružné endurko se sympatickým dakarovým výrazem. 

    Mých 158 kilo váhy táhne čtyřventilový, vodou chlazený jednoválec o objemu 292 cm3 s elektronickým vstřikováním i ABS Bosch a s šestistupňovou převodovkou. Mám ocelovej rám s dvojitou kolíbkou, která chrání motor zespodu.

    Vepředu upside-down vidlice a vzadu kyvka z lehký slitiny s nastavitelným tlumičem. Už v základní výbavičce mám ochranej rám, vysoký plexi a taky klasický endurácký sedlo!

    Jsem motorka univerzální konstrukce, nekompromisně sestavená pro jízdu kdekoliv – na silnici i mimo ni. Určo tě dost potěší, že mám klasické offroadové osazení kol: 21“ vpředu a 18“ vzadu a hlavně vypínatelný ABS. 

    Díky týhle kombinaci projedeme terénem jako nůž máslem. Rozhodně nám nehrozí, že bychom zůstali stát někde v louži.

    Přímo se třesu, až spolu vyrazíme do blátivého offroadového světa a zařádíme si v terénu. 

    Technické údaje

    Motor

    Objem motoru  292 cm3
    Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
    Maximální výkon 21 kW (28,2 Ps) / 9 000 rpm
    Maximální kroutící moment 25 Nm / 6 500 rpm
    Kompresní poměr 11:1
    Sekundární pohon řetězem
    Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
    Starter elektrický
    Chlazení vodou
    Emisní norma EURO 5
    Emise CO2 74 g/km
    Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
    Objem nádrže 11 litrů
    Spotřeba paliva 3,2 l/100 km
    Maximální rychlost 125 km/hod

    Podvozek a brzdy

    Přední odpružení 41 mm Upside-down vidlice, zdvih 205 mm
    Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič, zdvih 240 mm
    Přední pneu 90/90-R21
    Zadní pneu 140/80-R18
    Přední brzdy dvoupístkový třmen, 1× kotouč (ø 265 mm)
    Zadní brzdy jednopístkový třmen, 1× kotouč (ø 220 mm)
    ABS ano, Bosch - vypínatelné

    Rozměry a hmotnosti

    Rozměry (D׊×V) 2 107 × 877 × 1 405 mm
    Pohotovostní hmotnost 158 kg
    Výška sedadla 915 mm

    Prohlédni si detaily

    voge-300-rally-brzdy-1-696x464.jpg

    Skvěle fungující brzdy a podvozek

    To je základ každý dobrý motorky. Vo hvězdný brždění se vepředu stará kotouč o průměru 265 mm a dvoupístkový brzdič. Moje vidle mají zdvih 205 mm, a tak si piš, že na doraz taky hned tak nepůjdou.

    voge-300-rally-led-tachometr-1.jpg

    Přehledný tachometr

    Ukáže ti všechno, co potřebuješ. Tedy rychlost, otáčky, ujetý kilásky nebo zařazenej kvalt.

    voge-300-rally-abs-696x464.jpg

    ABS, který můžeš vypnout

    Nechceš si nechat do stylu jízdy kecat brzdovým asistentem? Není nic jednoduššího, než ho prostě tlačítkem vypnout.

    voge-300-rally-stupacky-1-696x464.jpg

    Ocelový stupačky

    Z těch ti noha jen tak nesjede. Věř, že v terénu je fakt oceníš!

    voge-300-rally-svetlomet-1-696x464.jpg

    Světla, který si zamiluješ

    Nový, až nadpozemsky koukající přední světlomet poskytuje široké a jasné osvětlení při noční jízdě.

    Naskoč do sedla

    Stáhni si

    Co o mě říkají moji majitelé?

    Tomáš-Prešov

    VOGE 300 RALLY

    Rally splnilo očakávania. Je ľahké a obratné. Poradí si aj v ťažšom teréne a nezľakne sa žiadneho stúpania. Má príjemný zvuk a dizajnom púta pozornosť.

    Tomáš, Prešov

    Daniel-Prešov

    VOGE 300 RALLY

    Po pár kilometroch som sa do Voge zamiloval. Ako dlhoročný cestný enduro jazdec, ale začiatočník v jazde v teréne, ocenujem jej vysoký podvozok, ľahku manevrovateľnosť a spracovanie, ktoré je na slušnej úrovní. Teším sa, ako mi na nej s ľahkosťou príbúdajú "adventure" kilometre. Palec hore, Voge !  

    Daniel, Prešov

    Ondrej-Svit

    VOGE 300 RALLY

    Kupoval som si ju hlavne do terénu a musím uznať, že sa nestratí ani v hlbšom bahne alebo lese.
    Spracovanie a funkčnosť motorky je taká ako má byť.

    Ondrej, Svit

    Matúš-Dunajská Lužná

    VOGE 300 RALLY

    Jazda v rámci tohto modelu Voge Rally 300 je dobra. Dizajn a spracovanie je super. No a zatiaľ nič neodpadlo. 

    Matúš, Dunajská Lužná

      Modely z této řady

      Najdi si náš partnerskej showroom Voge

      Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáku do prodejny Voge, kde si můžeš mašinu prohlídnout naživo, osahat si jí anebo rovnou pořádně otestovat.