VOGE 300 Rally

Dobrodružný endurko s dakarovým kukučem

Objem motoru
292 cm³
Výkon
21 kW
Řidičský průkaz
A2
Spotřeba
3,2 l/100 km
Vybrat variantu

Vyberte: Barva.

Barva
109 990
109 990
109 990 Kč

Výběru neodpovídá žádná položka.

Pojď se seznámit

Voge 300 Rally Italy.jpg

Jsem tvůj lehkej parťák do těžkýho terénu

Míň je někdy víc. Řekli si vývojáři ve světoznámý fabrice Loncin a navrhli mě jako lehký a obratný enduro. S plnou nádrží mám pouhejch 158 kilo, takže se mnou snadno můžeš dělat psí kusy v terénu. Tomu nahrává i můj živej motor – čtyřtaktní jednoválcovej vodník vo objemu 292 cm3 a s výkonem přes 28 koní. Uvidíš, že se nezaleknu žádnýho stoupání a hravě si poradím se šutráky i s hlubším bahnem. Do karet nám bude hrát taky moje světlá vejška 280 mm.

Offroadový dovádění ti ulehčí i osazení kol – vpředu 21“ a vzadu 18“. Navíc si na to tata můžeš vypnout zadní ABS od Bosche. Tím výčet terénní výbavičky, kterou dostaneš už v základu, zdaleka nekončí. Vepředu najdeš upside-down vidlici a vzadu se o tvý pohodlí stará kyvka z lehký slitiny, u který si můžeš poštelovat tlumič. Samozřejmostí je taky ocelovej rám s dvojitou kolíbkou, vysoký plexi,  padací rám nebo endurácký sedlo. No, samozřejmostí. Samozřejmostí je to u Voge. Obdobný mašiny vod konkurenčních značek jsou proti mně v základu docela holátka, a ještě za ně vyplázneš o pár desítek tisíc víc.

Jízdy v terénu fakt miluju, ale jsem univerzálka, takže si spolu užijeme i silniční cestování. Při něm se ti šikne třeba zadní nosič nebo USB zástrčka. Oboje mám zase už v základní výbavě. Ve svý kategorii zkrátka vládnu cenovejm hitparádám. Uvidíš, že si spolu budem notovat! Za rozumnej peníz dostaneš fakt hooodně moto muziky.

Technický údaje

Motor

Objem motoru  292 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 21 kW (28,2 Ps) / 9 000 rpm
Maximální kroutící moment 25 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 11:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
Starter elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emise CO2 74 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
Objem nádrže 11 litrů
Spotřeba paliva 3,2 l/100 km
Maximální rychlost 125 km/hod

Podvozek a brzdy

Přední odpružení 41 mm Upside-down vidlice, zdvih 205 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič, zdvih 240 mm
Přední pneu 90/90-R21
Zadní pneu 140/80-R18
Přední brzdy dvoupístkový třmen, 1× kotouč (ø 265 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen, 1× kotouč (ø 220 mm)
ABS ano, Bosch - vypínatelné

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 107 × 877 × 1 405 mm
Pohotovostní hmotnost 158 kg
Výška sedadla 915 mm

Prohlídni si detaily

voge-300-rally-brzdy-1-696x464.jpg

Skvěle fungující brzdy a podvozek

To je základ každý dobrý motorky. Vo hvězdný brždění se vepředu stará kotouč o průměru 265 mm a dvoupístkový brzdič. Moje vidle mají zdvih 205 mm, a tak si piš, že na doraz taky hned tak nepůjdou.

voge-300-rally-led-tachometr-1.jpg

Přehlednej tacháč

Ukáže ti všechno, co potřebuješ. Tedy rychlost, otáčky, ujetý kilásky nebo zařazenej kvalt.

voge-300-rally-abs-696x464.jpg

ABS, který můžeš vypnout

Nechceš si nechat do stylu jízdy kecat brzdovým asistentem? Není nic jednoduššího, než ho prostě tlačítkem vypnout.

voge-300-rally-stupacky-1-696x464.jpg

Ocelový stupačky

Z těch ti noha jen tak nesjede. Věř, že v terénu je fakt oceníš!

voge-300-rally-svetlomet-1-696x464.jpg

Světla, co rozjasní noc a ve dne jsou vidět

Nový, až nadpozemsky koukající přední světlomet ti naservíruje široký a jasný osvětlení při noční jízdě.

Naskoč do sedla

Stáhni si

Co o mně říkají moji majitelé?

Tomáš-Prešov

VOGE 300 RALLY

Rally splnilo očakávania. Je ľahké a obratné. Poradí si aj v ťažšom teréne a nezľakne sa žiadneho stúpania. Má príjemný zvuk a dizajnom púta pozornosť.

Tomáš, Prešov

Daniel-Prešov

VOGE 300 RALLY

Po pár kilometroch som sa do Voge zamiloval. Ako dlhoročný cestný enduro jazdec, ale začiatočník v jazde v teréne, ocenujem jej vysoký podvozok, ľahku manevrovateľnosť a spracovanie, ktoré je na slušnej úrovní. Teším sa, ako mi na nej s ľahkosťou príbúdajú "adventure" kilometre. Palec hore, Voge!  

Daniel, Prešov

Ondrej-Svit

VOGE 300 RALLY

Kupoval som si ju hlavne do terénu a musím uznať, že sa nestratí ani v hlbšom bahne alebo lese.
Spracovanie a funkčnosť motorky je taká, ako má byť.

Ondrej, Svit

Matúš-Dunajská Lužná

VOGE 300 RALLY

Jazda v rámci tohto modelu Voge Rally 300 je dobra. Dizajn a spracovanie je super. No a zatiaľ nič neodpadlo. 

Matúš, Dunajská Lužná

    Omrkni další endura Voge

    Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

    Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!