VOGE 300 Rally

    Dobrodružný endurko s dakarovým kukučem

    Objem motoru
    292 cm³
    Výkon
    21 kW
    Řidičský průkaz
    A2
    Spotřeba
    3,2 l/100 km
    Vybrat variantu

    Vyberte: Barva.

    Barva
    109 990
    109 990
    109 990 Kč

    Výběru neodpovídá žádná položka.

    Pojď se seznámit

    Voge 300 Rally Italy.jpg

    Jsem tvůj lehkej parťák do těžkýho terénu

    Míň je někdy víc. Řekli si vývojáři ve světoznámý fabrice Loncin a navrhli mě jako lehký a obratný enduro. S plnou nádrží mám pouhejch 158 kilo, takže se mnou snadno můžeš dělat psí kusy v terénu. Tomu nahrává i můj živej motor – čtyřtaktní jednoválcovej vodník vo objemu 292 cm3 a s výkonem přes 28 koní. Uvidíš, že se nezaleknu žádnýho stoupání a hravě si poradím se šutráky i s hlubším bahnem. Do karet nám bude hrát taky moje světlá vejška 280 mm.

    Offroadový dovádění ti ulehčí i osazení kol – vpředu 21“ a vzadu 18“. Navíc si na to tata můžeš vypnout zadní ABS od Bosche. Tím výčet terénní výbavičky, kterou dostaneš už v základu, zdaleka nekončí. Vepředu najdeš upside-down vidlici a vzadu se o tvý pohodlí stará kyvka z lehký slitiny, u který si můžeš poštelovat tlumič. Samozřejmostí je taky ocelovej rám s dvojitou kolíbkou, vysoký plexi,  padací rám nebo endurácký sedlo. No, samozřejmostí. Samozřejmostí je to u Voge. Obdobný mašiny vod konkurenčních značek jsou proti mně v základu docela holátka, a ještě za ně vyplázneš o pár desítek tisíc víc.

    Jízdy v terénu fakt miluju, ale jsem univerzálka, takže si spolu užijeme i silniční cestování. Při něm se ti šikne třeba zadní nosič nebo USB zástrčka. Oboje mám zase už v základní výbavě. Ve svý kategorii zkrátka vládnu cenovejm hitparádám. Uvidíš, že si spolu budem notovat! Za rozumnej peníz dostaneš fakt hooodně moto muziky.

    Technický údaje

    Motor

    Objem motoru  292 cm3
    Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
    Maximální výkon 21 kW (28,2 Ps) / 9 000 rpm
    Maximální kroutící moment 25 Nm / 6 500 rpm
    Kompresní poměr 11:1
    Sekundární pohon řetězem
    Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
    Starter elektrický
    Chlazení vodou
    Emisní norma EURO 5
    Emise CO2 74 g/km
    Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
    Objem nádrže 11 litrů
    Spotřeba paliva 3,2 l/100 km
    Maximální rychlost 125 km/hod

    Podvozek a brzdy

    Přední odpružení 41 mm Upside-down vidlice, zdvih 205 mm
    Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič, zdvih 240 mm
    Přední pneu 90/90-R21
    Zadní pneu 140/80-R18
    Přední brzdy dvoupístkový třmen, 1× kotouč (ø 265 mm)
    Zadní brzdy jednopístkový třmen, 1× kotouč (ø 220 mm)
    ABS ano, Bosch - vypínatelné

    Rozměry a hmotnosti

    Rozměry (D׊×V) 2 107 × 877 × 1 405 mm
    Pohotovostní hmotnost 158 kg
    Výška sedadla 915 mm

    Prohlídni si detaily

    voge-300-rally-brzdy-1-696x464.jpg

    Skvěle fungující brzdy a podvozek

    To je základ každý dobrý motorky. Vo hvězdný brždění se vepředu stará kotouč o průměru 265 mm a dvoupístkový brzdič. Moje vidle mají zdvih 205 mm, a tak si piš, že na doraz taky hned tak nepůjdou.

    voge-300-rally-led-tachometr-1.jpg

    Přehlednej tacháč

    Ukáže ti všechno, co potřebuješ. Tedy rychlost, otáčky, ujetý kilásky nebo zařazenej kvalt.

    voge-300-rally-abs-696x464.jpg

    ABS, který můžeš vypnout

    Nechceš si nechat do stylu jízdy kecat brzdovým asistentem? Není nic jednoduššího, než ho prostě tlačítkem vypnout.

    voge-300-rally-stupacky-1-696x464.jpg

    Ocelový stupačky

    Z těch ti noha jen tak nesjede. Věř, že v terénu je fakt oceníš!

    voge-300-rally-svetlomet-1-696x464.jpg

    Světla, co rozjasní noc a ve dne jsou vidět

    Nový, až nadpozemsky koukající přední světlomet ti naservíruje široký a jasný osvětlení při noční jízdě.

    Naskoč do sedla

    Stáhni si

    Co o mně říkají moji majitelé?

    Tomáš-Prešov

    VOGE 300 RALLY

    Rally splnilo očakávania. Je ľahké a obratné. Poradí si aj v ťažšom teréne a nezľakne sa žiadneho stúpania. Má príjemný zvuk a dizajnom púta pozornosť.

    Tomáš, Prešov

    Daniel-Prešov

    VOGE 300 RALLY

    Po pár kilometroch som sa do Voge zamiloval. Ako dlhoročný cestný enduro jazdec, ale začiatočník v jazde v teréne, ocenujem jej vysoký podvozok, ľahku manevrovateľnosť a spracovanie, ktoré je na slušnej úrovní. Teším sa, ako mi na nej s ľahkosťou príbúdajú "adventure" kilometre. Palec hore, Voge!  

    Daniel, Prešov

    Ondrej-Svit

    VOGE 300 RALLY

    Kupoval som si ju hlavne do terénu a musím uznať, že sa nestratí ani v hlbšom bahne alebo lese.
    Spracovanie a funkčnosť motorky je taká, ako má byť.

    Ondrej, Svit

    Matúš-Dunajská Lužná

    VOGE 300 RALLY

    Jazda v rámci tohto modelu Voge Rally 300 je dobra. Dizajn a spracovanie je super. No a zatiaľ nič neodpadlo. 

    Matúš, Dunajská Lužná

      Omrkni další endura Voge

      Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

      Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!