Pojď se seznámit

Jsem tvůj lehkej parťák do těžkýho terénu
Míň je někdy víc. Řekli si vývojáři ve světoznámý fabrice Loncin a navrhli mě jako lehký a obratný enduro. S plnou nádrží mám pouhejch 158 kilo, takže se mnou snadno můžeš dělat psí kusy v terénu. Tomu nahrává i můj živej motor – čtyřtaktní jednoválcovej vodník vo objemu 292 cm3 a s výkonem přes 28 koní. Uvidíš, že se nezaleknu žádnýho stoupání a hravě si poradím se šutráky i s hlubším bahnem. Do karet nám bude hrát taky moje světlá vejška 280 mm.
Offroadový dovádění ti ulehčí i osazení kol – vpředu 21“ a vzadu 18“. Navíc si na to tata můžeš vypnout zadní ABS od Bosche. Tím výčet terénní výbavičky, kterou dostaneš už v základu, zdaleka nekončí. Vepředu najdeš upside-down vidlici a vzadu se o tvý pohodlí stará kyvka z lehký slitiny, u který si můžeš poštelovat tlumič. Samozřejmostí je taky ocelovej rám s dvojitou kolíbkou, vysoký plexi, padací rám nebo endurácký sedlo. No, samozřejmostí. Samozřejmostí je to u Voge. Obdobný mašiny vod konkurenčních značek jsou proti mně v základu docela holátka, a ještě za ně vyplázneš o pár desítek tisíc víc.
Jízdy v terénu fakt miluju, ale jsem univerzálka, takže si spolu užijeme i silniční cestování. Při něm se ti šikne třeba zadní nosič nebo USB zástrčka. Oboje mám zase už v základní výbavě. Ve svý kategorii zkrátka vládnu cenovejm hitparádám. Uvidíš, že si spolu budem notovat! Za rozumnej peníz dostaneš fakt hooodně moto muziky.
Technický údaje
Motor
| Objem motoru | 292 cm3 |
| Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
| Maximální výkon | 21 kW (28,2 Ps) / 9 000 rpm |
| Maximální kroutící moment | 25 Nm / 6 500 rpm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Sekundární pohon | řetězem |
| Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
| Starter | elektrický |
| Chlazení | vodou |
| Emisní norma | EURO 5+ |
| Emise CO2 | 78 g/km |
| Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
| Objem nádrže | 11 litrů |
| Spotřeba paliva | 3,4 l/100 km |
| Maximální rychlost | 125 km/hod |
Podvozek a brzdy
| Přední odpružení | upside-down vidlice, ø 41 mm / zdvih 205 mm |
| Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič / zdvih 240 mm |
| Přední pneu | 80/100-R21 |
| Zadní pneu | 120/90-R18 |
| Přední brzdy | dvoupístkový třmen, 1× kotouč (ø 265 mm) |
| Zadní brzdy | jednopístkový třmen, 1× kotouč (ø 220 mm) |
| ABS | ano, Bosch - vypínatelné |
Rozměry a hmotnosti
| Rozměry (D׊×V) | 2 107 × 877 × 1 405 mm |
| Provozní hmotnost (bez výbavy, s náplní a 90% paliva v nádrži) | 158 kg |
| Maximální povolená hmotnost | 348 kg |
| Výška sedadla | 915 mm |
Ceník verzí motorek Voge 300 RALLY
| Voge 300 RALLY EURO 5 (akce do vyprodání zásob) | AKČNÍ CENA: 99 990 Kč |
| Voge 300 RALLY EURO 5+ (MY2025) | 109 990 Kč |
Prohlídni si detaily
Naskoč do sedla
Stáhni si
Co o mně říkají moji majitelé?
Omrkni další endura Voge
Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku
Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!

































