Záruka a servis

1

Vybral sis svojí vysněnou mašinu, už se vidíš v sedle, jak spolu drtíte zatáčky, když ti v hlavě blikne. „No a co záruka nebo servis?“

Neboj se nic. Věříme, že tě ani v tomhle ohledu nezklamem.

K zákonné 2 leté záruce  od nás dostaneš další 2 roky bez limitů a dalších omezení

Co to znamená?

Neřešíme, kolik kiláků jsi s mašinou nalítal ani kolikátý jsi majitel. A už vůbec né jestli jsi fyzická osoba nebo máš mašinu koupenou na firmu.

Budu muset něco udělat, abych prodlouženou záruku na 4 roky dostal?

Jo, dáš nám recenzi na tvojí mašinu a pár fotek s ní. Pošleme ti k tomu krátkej formulář. Jo, a vůbec neřešíme, jestli bude recenze na mašinu kladná nebo záporná. Tedy řešíme. Když bude z nějakýho důvodu záporná, uděláme všechno pro to, abysme chybu napravili a aby se už nikdy neopakovala.

Jak se vám tohle může vyplatit?

Hele, s touhle fabrikou děláme už nějakej ten pátek. Dobře víme, že si to můžeme dovolit. Neříkáme, že je všechno dokonalý a nemůže se něco rozbít. Těch reklamací je ale tak málo, že to nestojí za řeč. Myslíš, že třeba takový BMW by v týhle fabrice vyrábělo některý svý motorky nebo skútry už  skoro 20 let? A nakonec tvoje spokojenost nám může přivézt další zákazníky.

A co všechno záruka vlastně kryje?

Záruka kryje všechny náhradní díly a opravy související se závadou, která vznikla špatnou konstrukcí mašiny nebo vadným dílem.

Je něco, na co se záruka nevztahuje?

Jasně. Pneumatiky, brzdový destičky, kotouče, lanka, žárovky, filtry, řetězový sady, řemeny a prostě věci, který podléhaj běžnýmu opotřebení. Taky nezapomeň, že když nejezdíš na mašině dýl než 14 dní, je potřeba udržovat baterku správnou nabíječkou. Když se na to vyprdneš, baterka ztratí svojí kapacitu a nárok na uznanou reklamaci. Správná nabíječka stojí pár korun a na 100% se vyplatí do ní investovat. Ale neboj, jak říkáme, těch reklamací se u nás řeší takový minimum, že i na ty, který se tvářej jako neoprávněný, hledáme takový řešení, který povede k tvojí 100% spokojenosti.

A kde všude můžu záruční opravu řešit?

V celý naší partnerský síti v Česku a na Slovensku absolutně bez problému. Jinde v Evropě u všech prodejců Voge. Mysli ale na to, že tam nezastupujeme Voge my, a proto  musíme předem všechno domluvit s tamním importérem. Ale neboj, všichni společně za Voge kopem, známe se, a rádi si navzájem pomůžem, když je to třeba.

Co musím dodržovat, aby mi záruka nepadla?

Tak určitě je potřeba jezdit na pravidelný garančky dle předepsanejch intervalů v servisní knížce do autorizovanejch servisů Voge. Jen tam maj přesný informace, co tvoje mašina potřebuje a může dostat. Pak taky, když si budeš chtít domontovat nějaký ne-origo příslušenství, hlavně elektrickýho charakteru tak to předem zkonzultuj buď s námi nebo s naším partnerem Voge. Rádi ti poradíme co a jak.

A kam můžu na ty pravidelný garančky jezdit?

Doporučujeme k tomu partnerovi, kde sis mašinu kupoval. Budeš to tam mít určitě nejbíž, on tvojí mašinu do šroubku zná, protože ti jí vyndaval z bedny a stavěl, dělal na ní předprodejní servis a taky se spolehni na to, že když jsi mu dal vydělat tím, že sis u něj mašinu koupil, udělá si na tebe čas vždycky a přednostně.

Co když se rozhodnu, že během záruční doby 4 let mašinu prodám? Bude záruční doba pokračovat i novýmu majiteli?

No jasně že bude. Jenom je potřeba dát nám o tom vědět. Musíme ho zadat do našeho informačního systému a pak ho mohli třeba informovat když vyhlásí fabrika svolávací akci a nebo my sraz majitelů mašin Voge :-). Proto jakmile svojí mašinu prodáš, zavolej nám na telefon +317 725 996 nebo napiš na e-mai jsme@gorex.cz a my ti dáme instrukce k přeregistraci mašiny na novýho majitele nebo majitelku.

No tak vidíš. Záruku u nás fakt pust z hlavy.

To na čem nám opravdu záleží je tvoje maximální spokojenost. A to jak s tvojí mašinou, tak s přístupem tvýho servisáka, prodejce a taky s námi, jako s dovozcem Voge pro Česko a Slovensko.