Blog

Mistr světa jezdí na motorkách Voge: Libor Podmol se stává naším ambasadorem
9. 1. 2025 

Mistr světa jezdí na motorkách Voge: Libor Podmol se stává naším ambasadorem

Borec, kterej vyhrál mistrovství světa ve freestyle motokrosu a střihl si i legendární Dakar, to letos rozbalí na motorkách Voge. O kom je řeč? Jen se nedělej. Moc dobře to víš. :)

Voge 800 Rally: Univerzál s duší rally raidu
28. 11. 2024 

Voge 800 Rally: Univerzál s duší rally raidu

Maxi enduro, se kterým nemusíš dělat kompromisy. Přesně takovou mašinu představilo Voge na milánským moto svátku EICMA 2024. Je jedno, jestli potřebuješ drtit asfalt nebo se prohánět po prašnejch cestách. Voge 800 Rally je univerzál každým coulem. Postav ji na silnici – pofrčí jako vítr. Hoď jí pod kola šotolinu nebo polňačku – necukne ani o píď. Prostě si naplno užiješ jak dálniční přejezdy, tak offroadový štreky. Už v březnu ti tuhle famózní novinku ukážeme naživo. Dlouhá doba? Čekání ti rádi zpříjemníme podrobným online představením.

7 nabušenejch novinek: Voge představilo v Miláně motorky, ze kterejch nám běhal mráz po zádech
19. 11. 2024 

7 nabušenejch novinek: Voge představilo v Miláně motorky, ze kterejch nám běhal mráz po zádech

Voge pokračuje ve svý spanilý jízdě Evropou. Na milánský výstavě EICMA ukázalo sedm parádních novinek a my u toho nemohli chybět. Některý mašiny jsme už dokonce projeli a je fakt na co se těšit! Příští rok si můžeš pořídit osmistovkový rally, který zmáklo drsný testy v poušti Gobi. Dál tu máme čtyřválcovej supersport, co má pod kapotou víc jak stovku koní. No a poprvý v historii značky taky véčkovej cruiser jak od americkejch kovbojů. K tomu Voge neskutečně upgrejdovalo dva oblíbený 525 modely: enduro DSX a eRkovej naháč narostly z pětikil na šestistovky. A ze dvou novejch modelů se můžou radovat taky skútristi. Pojď na ty krásky mrknout podrobněji, máme pro tebe info z první ruky!

Voge 300 Rally válí v Enduroškole. Jaký dojmy z ní má majitel a účastníci kurzů?
11. 11. 2024 

Voge 300 Rally válí v Enduroškole. Jaký dojmy z ní má majitel a účastníci kurzů?

„Čína? To nechci!“ Tyhle věty slýchá Milan Holý skoro pokaždý, když jezdcům ve svý Enduroškole nabídne svezení na Voge Rally 300. Stačí ale jediná projížďka a předsudky jsou v trapu. „Snad každý, kdo na tuhle motorku sedne, je mile překvapen. Čínský motorky jsou dneska už úplně jiná kvalita než před deseti nebo patnácti lety,“ uznává Milan. Proč si vybral enduro zrovna od Voge, jak ho potunil a co na něj říkají účastníci jeho kurzů?

Test VOGE SR1 125i ADV - nabitý výbavou
10. 10. 2024 

Test VOGE SR1 125i ADV - nabitý výbavou

Netajím, že mám stroje od VOGE rád. Každý na ktorom som sedel bol lepší ako som očakával. Na Voge SR1 125i ADV som sa preto tešil tiež, najmä ak oproti svojmu súrodencovi s prídavkom GT prináša hneď niekoľko vecí naviac. Dokáže však byť konkurencieschopný s 8,5 kW motorom? Pozrite si moje nové video a poďte so mnou jazdiť. 

Motorkářský radovánky na Gorexiádě 2024
10. 9. 2024 

Motorkářský radovánky na Gorexiádě 2024

Nádhernej zpěv motorů, výbuchy smíchu i poklidnej pokec s dalšíma moto nadšencema. To byla Gorexiáda 2024. Prima atmošku navíc podtrhly moto soutěže, azuro, společný vyjížďky i sólo testovačky, nekonečnej kopec lahodnýho jídla a kanystry – pardon – sudy osvěžujícícho pitiva.

GOREXiáda 2024 klepe na dveře
1. 9. 2024 

GOREXiáda 2024 klepe na dveře

Olympiáda byla nuda, je tu GOREXIÁDA! Kultovní akce plná zábavy, dobrýho jídla i pití, překrásnýho řevu motorů, soutěží i prima pokecu s podobnejma moto nadšencama. Všichni GOREXáci a fandové motorek a čtyřkolek valí první zářijovej vejkend do Český Sibiře. Dojeď taky!

První test Voge 900 DSX od Honzise z webu motorkari.cz
19. 5. 2024 

První test Voge 900 DSX od Honzise z webu motorkari.cz

Voge patří do té řady mladých čínských značek, které plní funkci prémiovek u velkých koncernů. V tomto případě jde o gigant Loncin, který je v Evropě známý tím, že vyrábí nejen motory pro BMW, a když se na novinku 900 DSX zadíváte, zjistíte, že před sebou skutečně máte techniku F 900 GS. Akorát v jiném designu, pořádnou porcí výbavy ve standardu a za podstatně nižší cenu. Bude to ale opravdu jízda jako na GS?