VOGE SR3 250i

Ve městě elegán, na okreskách dravec

Výkon
19 kW
Řidičský průkaz
A2
Spotřeba
2,8 l/100 km
Vybrat variantu

Vyberte: Barva.

Barva
114 990
114 990
114 990 Kč

Výběru neodpovídá žádná položka.

POJĎ SE SEZNÁMIT

Voge SR3 Akční

Je čas vystoupit ze stínu

SR 1 ti nestačí a SR 4 je na tebe moc velký? Co takhle SR 3? Ano, jsem ten prostřední brácha. Ten, o kterém se v pohádkách mluví nejméně. A je čas to změnit. Oproti svým bratrům totiž nabízím vždycky něco navíc. Výkon, se kterým hravě překonáš hranice města, prostor, kam nacpeš všechno, co potřebuješ, výbavu, díky který bude na tvoje auto sedat prach, a to všechno v kompaktním balení. Vítej na palubě, rebele!

Mým hřištěm je město, ale rozjedu to i za jeho hranicemi

Jsem městskej týpek. Akcelerací vládnu křižovatkám, elegancí ohromuju na bulvárech a na městským okruhu za sebou nechám všechno, co má kola. Jen by byla škoda pást těch 26 koní pouze na městským betonu. 19 kW při 8 250 ot./min. a 23 Nm při 5 500 ot./min. jsou parametry, který si poradí i s cestami mimo městskej rajón. Předjíždění se bát nemusíš. Páry mám na rozdávání a hedvábně přesná automatická převodovka tam kvalty hází jako ten nejpreciznější robot.

Cestu si najdu nebo si ji udělám

Pokud sníš o skútru budoucnosti, pochopíš, že já jsem ta cesta. Vypadá to, že s bráchy máme tu stejnou italskou matku. Co jsme po ní zdědili? Ostrý rysy, přísnej pohled dokonalých Full LED světel a schopnost probít se kolonama i věčně rozmlácenýma silnicema.

Podvozek s 35mm teleskopickou vidlicí se zdvihem 112 mm vpředu a dvěma hydraulickými tlumiči s nastavitelným předpětím vzadu si vyladíš podle svýho. Odvděčí se tak, že tě provede městskejma roletama bez cvakání zubů. Taky záda ti za mě poděkujou. Mockrát.

Výbava, která nutí konkurenci hodit ručník do ringu

Z výbavy, kterou nabízím v základu, mají moji soupeři těžký sny. Věci jako bezklíčový startování a přístup k úložnejm prostorům berme jen jako takové oťukávání. Levý hák zasazuje nastavitelnej plexi štít, dvě přihrádky v palubní desce (jedna s USB zásuvkou) a ruční brzda

Pravým direktem kontruje osvětlenej prostor pod sedlem s místem až na dvě helmy. Do provazů konkurenci zatlačí propracovanej vysokokontrastní 7" TFT displej s turn by turn navigací, senzorem tlaku v pneumatikách a kompletní bluetooth konektivtou. Definitivní K.O. zasadí vyhřívaný rukojeti řídítek. Jedna, dva, tři... odpočítáno.

Tvůj osobní strážce

O svýho jezdce se postarám. Je jedno, jestli zrovna spěchá do práce centrem nebo řeže zatáčky na okreskách. K dispozici máš sofistikovaný systémy aktivní bezpečnosti nejnovější generace. Nezávislý dvoukanálový ABS, vypínatelnou kontrolu trakce TCS i výstrahu při nouzovým brzdění ESS. Všechno je na palubě už z výroby. 

K tomu integrovaná palubní kamera s detektorem nárazu, kterej automaticky uloží záznam při nehodě. Elektrika je fajn, ale při brzdění spolíhám na starý dobrý železo, tedy dvoupístkový třmeny a kotouče. Ten vpředu má průměr 260 mm, zadní 240 mm. Na skútr slušný, co říkáš?

Doba kompromisů skončila, prémiová kvalita je tu

Stvořili mě pro ty, kteří očekávaj víc. Nabízím špičkovej výkon, stylovej design a technologie budoucnosti. Elegantně tě provedu městem a za jeho hranicemi z tebe udělám dobrodruha vychutnávajícího si vítr ve vlasech.

Připrav se ale na to, že budeš přitahovat pohledy a čelit otázkám, co jsem zač. Budou o všem pochybovat, a když jim vše ukážeš, nebudou tomu věřit. Máš na to, abys mě zvládl?

Klíče visí na showroomech VOGE…

TECHNICKÝ ÚDAJE

Motor

Objem motoru 244,3 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 19 kW (25,9 Ps) / 8 250 rpm
Maximální kroutící moment 23 Nm / 5 500 rpm
Kompresní poměr 11,5:1
Sekundární pohon řemenem
Převodovka bezestupňový variátor
Starter elektrický (bezklíčkové startování)
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5+
Emise CO2 84 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch 
Objem nádrže 14 litrů
Spotřeba paliva 2,9 l/100 km
Maximální rychlost 125 km/hod

Brzdy a podvozek

Přední odpružení 35 mm vidlice Kayaba, zdvih 112 mm
Zadní odpružení jednostranná kyvná vidlice, 2x seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 127 mm
Přední pneu 120/70-R14
Zadní pneu 140/60-R13
Přední brzdy dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 260 mm)
Zadní brzdy dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm)
ABS ano - duální ABS
TCS ano - systém kontroly trakce
ESS ano - výstražný systém nouzového brzdění

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 100 × 795 × 1 390 mm
Pohotovostní hmotnost 165 kg
Výška sedadla 770 mm

KOUKNI NA TY DETAILY

VOGE-SR3-tachometr

Displej jako centrum všeho

Robustní, 7palcový moderní TFT displej splní všechno, co ti na očích uvidí. Navigace, senzor tlaku v pneumatikách a dokonalý propojení s tvým smartphonem z něj udělají tvý soukromý řídicí centrum.

VOGE-SR3-led-osvetleni

Full LED magie

Italsky přísnej design s ostrými liniemi a v něm dokonale zapracovaný, výkonný Full LED osvětlení. Elegantní tvary vpředu i vzadu, ale ne na úkor viditelnosti. Užij si krásu i světlo.

VOGE-SR3-vybava

Výbava šampiona

Nastavitelnej plexi štít, vyhřívaný rukojeti, dvě přihrádky v palubní desce, z toho jedna s USB zásuvkou, ruční brzda, osvětlenej prostor pod sedlem s kapacitou na dvě helmy (1x integrální + 1x otevřená pro skútry)... Má v základu někdo víc? Pochybuju!

VOGE-SR3-motor

Výkon na rozdávání

26 koní v městským skútru? To je stádo, který občas musíš vypustit i mimo tu betonovou ohradu. Užij si okresky, zatáčky i stoupání. Předjížděj bez matematických propočtů a pozdravuj za horizontem.

NASKOČ DO SEDLA

HOĎ OČKO I NA DALŠÍ SKÚTRY VOGE

Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!