POJĎ SE SEZNÁMIT

Je čas vystoupit ze stínu
SR 1 ti nestačí a SR 4 je na tebe moc velký? Co takhle SR 3? Ano, jsem ten prostřední brácha. Ten, o kterém se v pohádkách mluví nejméně. A je čas to změnit. Oproti svým bratrům totiž nabízím vždycky něco navíc. Výkon, se kterým hravě překonáš hranice města, prostor, kam nacpeš všechno, co potřebuješ, výbavu, díky který bude na tvoje auto sedat prach, a to všechno v kompaktním balení. Vítej na palubě, rebele!
Mým hřištěm je město, ale rozjedu to i za jeho hranicemi
Jsem městskej týpek. Akcelerací vládnu křižovatkám, elegancí ohromuju na bulvárech a na městským okruhu za sebou nechám všechno, co má kola. Jen by byla škoda pást těch 26 koní pouze na městským betonu. 19 kW při 8 250 ot./min. a 23 Nm při 5 500 ot./min. jsou parametry, který si poradí i s cestami mimo městskej rajón. Předjíždění se bát nemusíš. Páry mám na rozdávání a hedvábně přesná automatická převodovka tam kvalty hází jako ten nejpreciznější robot.
Cestu si najdu nebo si ji udělám
Pokud sníš o skútru budoucnosti, pochopíš, že já jsem ta cesta. Vypadá to, že s bráchy máme tu stejnou italskou matku. Co jsme po ní zdědili? Ostrý rysy, přísnej pohled dokonalých Full LED světel a schopnost probít se kolonama i věčně rozmlácenýma silnicema.
Podvozek s 35mm teleskopickou vidlicí se zdvihem 112 mm vpředu a dvěma hydraulickými tlumiči s nastavitelným předpětím vzadu si vyladíš podle svýho. Odvděčí se tak, že tě provede městskejma roletama bez cvakání zubů. Taky záda ti za mě poděkujou. Mockrát.
Výbava, která nutí konkurenci hodit ručník do ringu
Z výbavy, kterou nabízím v základu, mají moji soupeři těžký sny. Věci jako bezklíčový startování a přístup k úložnejm prostorům berme jen jako takové oťukávání. Levý hák zasazuje nastavitelnej plexi štít, dvě přihrádky v palubní desce (jedna s USB zásuvkou) a ruční brzda.
Pravým direktem kontruje osvětlenej prostor pod sedlem s místem až na dvě helmy. Do provazů konkurenci zatlačí propracovanej vysokokontrastní 7" TFT displej s turn by turn navigací, senzorem tlaku v pneumatikách a kompletní bluetooth konektivtou. Definitivní K.O. zasadí vyhřívaný rukojeti řídítek. Jedna, dva, tři... odpočítáno.
Tvůj osobní strážce
O svýho jezdce se postarám. Je jedno, jestli zrovna spěchá do práce centrem nebo řeže zatáčky na okreskách. K dispozici máš sofistikovaný systémy aktivní bezpečnosti nejnovější generace. Nezávislý dvoukanálový ABS, vypínatelnou kontrolu trakce TCS i výstrahu při nouzovým brzdění ESS. Všechno je na palubě už z výroby.
K tomu integrovaná palubní kamera s detektorem nárazu, kterej automaticky uloží záznam při nehodě. Elektrika je fajn, ale při brzdění spolíhám na starý dobrý železo, tedy dvoupístkový třmeny a kotouče. Ten vpředu má průměr 260 mm, zadní 240 mm. Na skútr slušný, co říkáš?
Doba kompromisů skončila, prémiová kvalita je tu
Stvořili mě pro ty, kteří očekávaj víc. Nabízím špičkovej výkon, stylovej design a technologie budoucnosti. Elegantně tě provedu městem a za jeho hranicemi z tebe udělám dobrodruha vychutnávajícího si vítr ve vlasech.
Připrav se ale na to, že budeš přitahovat pohledy a čelit otázkám, co jsem zač. Budou o všem pochybovat, a když jim vše ukážeš, nebudou tomu věřit. Máš na to, abys mě zvládl?
Klíče visí na showroomech VOGE…
TECHNICKÝ ÚDAJE
Motor
Objem motoru | 244,3 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 19 kW (25,9 Ps) / 8 250 rpm |
Maximální kroutící moment | 23 Nm / 5 500 rpm |
Kompresní poměr | 11,5:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5+ |
Emise CO2 | 84 g/km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 14 litrů |
Spotřeba paliva | 2,9 l/100 km |
Maximální rychlost | 125 km/hod |
Brzdy a podvozek
Přední odpružení | 35 mm vidlice Kayaba, zdvih 112 mm |
Zadní odpružení | jednostranná kyvná vidlice, 2x seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 127 mm |
Přední pneu | 120/70-R14 |
Zadní pneu | 140/60-R13 |
Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 260 mm) |
Zadní brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
ABS | ano - duální ABS |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 100 × 795 × 1 390 mm |
Pohotovostní hmotnost | 165 kg |
Výška sedadla | 770 mm |
KOUKNI NA TY DETAILY
NASKOČ DO SEDLA
HOĎ OČKO I NA DALŠÍ SKÚTRY VOGE
Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku
Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!