POJĎ SE SEZNÁMIT

Kolona, rozbitej asfalt nebo městskej obchvat? Není problém!
Žiju si na vysokým kole a nestydím se za to. Elegantní křivky, moderní styl a bohatá výbava – prostě džentlmen do posledního šroubku. Ale žádnej strach, pod nóbl kapotou se skrývá praktickej makáč s hromadou úložnýho prostoru a skvělou ovladatelností. Se mnou se nebudeš stydět zaparkovat před nablýskaným korporátem ani před obchoďákem
Motor prověřenej městskýma zkouškama
Nevěř řečem o tom, že vysoký kola jsou nudný. Pod ladnýma křivkama tepe spolehlivej, kapalinou chlazenej, čtyřtaktní jednoválec vo objemu 125 ccm. Město mu sedí jak dobře padnoucí oblek. S krouťákem 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkonem skoro 12 koní zmákneš křižovatky i městský obchvaty. Trochu pootočíš zápěstím a akcelerace s hladkou automatickou CVT převodovkou se o všechno postará.
Štíhlý tělo s vysokýma kolama
Na vzhledu si potrpím. Italskej design mi dává šmrnc a úzkej profil šanci vejít se i tam, kam se bojí dokonce i koloběžky. Můj největší trumf? Vysoký kola. Díky nim jezdíš stabilněji, bezpečněji, přesněji a nerozhodí tě ani dobře maskovanej kanál.
Šestnáctka vpředu a čtrnáctka vzadu se postarají o to, abys zapomněl, že silnice ve městě nejsou vždycky hebký jako hedvábí. A aby to nejen nedrncalo, ale ani nefučelo, máš už v základu plexi štít a kryty na ruce. Správnýho džentlmena zkrátka počasí nezastaví.
Praktičnost je moje druhý jméno
Země je sice definitivně kulatá, ale moje platforma je naprosto plochá. Nemám žádnej středovej tunel, takže k nohám pohodlně strčíš batoh nebo pracovní kufřík. Aby ti v zatáčce neuletěl, nabízím praktickej háček na zavěšení.
Pod sedlo hodíš běžnej nákup, případně jetku nebo menší integrálku. A kdybys vyrazil na větší nákup, už v základu dostaneš zadní hliníkovej nosič s 34litrovým kufrem. Drobnosti si schováš do uzavíratelný přihrádky s USB, kterou mám v předním štítu.
Výbava, která mění pravidla hry
K džentlmenům patří velkorysost a já rozmazluju rád. S bezklíčovým systémem Keyless nejen že nelovíš klíče po kapsách, abys nastartoval, ale dostaneš se bez nich i k věcem v úložných prostorech. Moderní displej s velkými bílými znaky na tmavým pozadí je přehlednej a snadno čitelnej, i když si užíváš letní sluníčko.
Navigační turn-by-turn systém budeš velebit, ať už spěcháš na schůzku s klientem, nebo rozvážíš jídlo někam do zapadlých uliček. A protože bezpečnost neberu na lehkou váhu, zabudovaná palubní kamera má detektor nárazu, kterej automaticky uloží videozáznam nehody.
Jsem tvoje vstupenka do vyšší společnosti. Jdeš do toho?
Technický údaje
Motor
| Objem motoru | 125 cm3 |
| Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
| Maximální výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8 500 rpm |
| Maximální kroutící moment | 11 Nm / 6 500 rpm |
| Kompresní poměr | 11:1 |
| Sekundární pohon | řemenem |
| Převodovka | bezestupňový variátor |
| Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
| Chlazení | vodou |
| Emisní norma | EURO 5+ |
| Emise CO2 | 63 g/km |
| Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování |
| Objem nádrže | 7,8 litru |
| Spotřeba paliva | 2,5 l/100 km |
| Maximální rychlost | 97 km/hod |
Brzdy a podvozek
| Přední odpružení | teleskopická hydraulická vidlice, ø 31 mm / zdvih 93 mm |
| Zadní odpružení | 2 x hydraulický tlumič / zdvih 103 mm |
| Přední pneu | 100/80-R16 |
| Zadní pneu | 120/80-R14 |
| Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
| Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm) |
| ABS | ano - antiblokovací systém |
| TCS | ano - systém kontroly trakce |
| ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry a hmotnosti
| Rozměry (D׊×V) | 2 012 x 730 x 1 603 mm |
| Provozní hmotnost (včetně výbavy, náplní a 90% paliva v nádrži) | 142 kg |
| Maximální povolená hmotnost | 310 kg |
| Výška sedadla | 800 mm |
Koukni na ty detaily
Naskoč do sedla
Co na mě říkají moji majitelé?
Koukni i na další skútry VOGE 125
Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku
Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!






























