POJĎ SE SEZNÁMIT
Kolona, rozbitej asfalt nebo městskej obchvat? Není problém!
Žiju si na vysokým kole a nestydím se za to. Elegantní křivky, moderní styl a bohatá výbava – prostě džentlmen do posledního šroubku. Ale žádnej strach, pod nóbl kapotou se skrývá praktickej makáč s hromadou úložnýho prostoru a skvělou ovladatelností. Se mnou se nebudeš stydět zaparkovat před nablýskaným korporátem ani před obchoďákem
Motor prověřenej městskýma zkouškama
Nevěř řečem o tom, že vysoký kola jsou nudný. Pod ladnýma křivkama tepe spolehlivej, kapalinou chlazenej, čtyřtaktní jednoválec vo objemu 125 ccm. Město mu sedí jak dobře padnoucí oblek. S krouťákem 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkonem skoro 12 koní zmákneš křižovatky i městský obchvaty. Trochu pootočíš zápěstím a akcelerace s hladkou automatickou CVT převodovkou se o všechno postará.
Štíhlý tělo s vysokýma kolama
Na vzhledu si potrpím. Italskej design mi dává šmrnc a úzkej profil šanci vejít se i tam, kam se bojí dokonce i koloběžky. Můj největší trumf? Vysoký kola. Díky nim jezdíš stabilněji, bezpečněji, přesněji a nerozhodí tě ani dobře maskovanej kanál.
Šestnáctka vpředu a čtrnáctka vzadu se postarají o to, abys zapomněl, že silnice ve městě nejsou vždycky hebký jako hedvábí. A aby to nejen nedrncalo, ale ani nefučelo, máš už v základu plexi štít a kryty na ruce. Správnýho džentlmena zkrátka počasí nezastaví.
Praktičnost je moje druhý jméno
Země je sice definitivně kulatá, ale moje platforma je naprosto plochá. Nemám žádnej středovej tunel, takže k nohám pohodlně strčíš batoh nebo pracovní kufřík. Aby ti v zatáčce neuletěl, nabízím praktickej háček na zavěšení.
Pod sedlo hodíš běžnej nákup, případně jetku nebo menší integrálku. A kdybys vyrazil na větší nákup, už v základu dostaneš zadní hliníkovej nosič s 34litrovým kufrem. Drobnosti si schováš do zamykatelný přihrádky s USB, kterou mám v předním štítu.
Výbava, která mění pravidla hry
K džentlmenům patří velkorysost a já rozmazluju rád. S bezklíčovým systémem Keyless nejen že nelovíš klíče po kapsách, abys nastartoval, ale dostaneš se bez nich i k věcem v úložných prostorech. Moderní displej s velkými bílými znaky na tmavým pozadí je přehlednej a snadno čitelnej, i když si užíváš letní sluníčko.
Navigační turn-by-turn systém budeš velebit, ať už spěcháš na schůzku s klientem, nebo rozvážíš jídlo někam do zapadlých uliček. A protože bezpečnost neberu na lehkou váhu, zabudovaná palubní kamera má detektor nárazu, kterej automaticky uloží videozáznam nehody.
Jsem tvoje vstupenka do vyšší společnosti. Jdeš do toho?
Technický údaje
Motor
Objem motoru | 124,9 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm |
Maximální kroutící moment | 11 Nm / 6500 rpm |
Kompresní poměr | 11:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO2 | 63 g/km |
Systém dávkování paliva | EFI |
Objem nádrže | 7,8 litrů |
Spotřeba paliva | 2,7 l/100 km |
Maximální rychlost | 97 km/hod |
Brzdy a podvozek
Přední odpružení | teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm. Zdvih 93 mm |
Zadní odpružení | 2 x hydraulický tlumič. Zdvih 103 mm |
Přední pneu | 100/80-R16 |
Zadní pneu | 120/80-R14 |
Přední brzdy | dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 012 x 730 x 1 603 mm |
Pohotovostní hmotnost | 140 kg |
Výška sedadla | 800 mm |
Koukni na ty detaily
Koukni i na další skútry VOGE 125
Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku
Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!