VOGE SR1 125i ADV

    Crossover skútr na offroadový výpravy

    Objem motoru
    124,9 cm³
    Výkon
    8,5 kW
    Řidičský průkaz
    A1, B
    Spotřeba
    2,7 l/100 km
    Vybrat variantu

    Vyberte: Barva.

    Barva
    79 990
    79 990
    79 990 Kč

    Výběru neodpovídá žádná položka.

    POJĎ SE SEZNÁMIT

    SR1 125i ADV.JPG

    Svět pokračuje i mimo asfalt. Pojď si ho projet!

    Hledáš skútrovýho borca, co umí pořádně zatnout svaly? Možná už znáš mýho bráchu Voge SR1. Je to celkem fešák, ale trochu konzerva. Mimo asfalt je krapet nesvůj. To já jsem z jinýho těsta – z toho crossoverovýho. Offroadu se proto rozhodopádně nebojím. Naopak! Je to můj živel.

    Výbavou a parametrama tě fakt nadchnu. Sleduj!

    Limity? Neznám. Tak si pojeď užít dobrodrůžo na trailu. Můj motor s objemem 125 kubíků a výkonem 8,5 kW zvládne i záludnější terén. Nekecám. Stačí to na pořádný bavendo. Záleží jen na tvý odvaze. Můj trubkovej ocelovej rám toho vydrží hodně a podvozek se postará o tvý pohodlí. Jasně, Pamír spolu nezdoláme, ale do sousední vesnice profrčíš po polňačkách jak na dakarce.

    Že chceš být ve městě za elegána? Není problém. Zvládám i kultivovanou jízdu na silnicích. Navíc mám sofistikovaný (jakože vymakaný) systémy aktivní bezpečnosti s nezávislým dvoukanálovým ABS, vypínatelnou kontrolou trakce TCS a výstrahou nouzovýho brždění ESS. Bral bys plexi? Jasná věc! Navíc elektricky nastavitelný – to ti v mý kategorii nikdo jinej nedá.

    Navrch se můžeš těšit na bezklíčkový startování, vobří LCD přístrojovku, full LED osvětlení a přední kameru s HD rozlišením 1080p. Díky ní všem hravě ukážeš, co všecko jsme spolu zvládli.

    Seš člověk 21. století? Vítej na palubě! Chytrej mobil si snadno propojíš s mým displejem. Krom přehledu hovorů a dalších notifikací díky tomu získáš taky turn by turn GPS navigaci. Samože všecko barevně a s pořádnou kupou užitečnejch dat, který ještě umocněj tvůj pocit z bezva jízdy.

    Zkrátka si zapiš za uši tohle: S Voge SR1 ADV máš na dosah ruky město, kopce i terén! Pohodlíčko, mega výbavička, sporťáckej vzhled a svižnost – to žádnej můj konkurent nenabídne. Přestaň se rozhodovat mezi funkčností a zábavou. Se mnou máš oboje!

    A to nejlepší na konec

    ✓ Stačí ti na mě obyčejný Béčko.

    ✓ Nejsem žádnej nenasyta. Spokojím se s 2,7 litry na sto kilásků. Takže na pumpařku moc nemrkej, se mnou ji nebudeš vídat moc často.

    ✓ Spojka, převodovka... Zapomeň! Kvalty si řadím sám. Ty řešíš jen plyn a brzdy.

    Rekapitulačka: Co najdeš v mý základní výbavičce, o tom se ti jinde může leda tak zdát

    ✓ Bezklíčkový startování
    ✓ Dvoukanálový ABS
    ✓ Kontrola trakce TCS
    ✓ Upozornění na nouzový brždění ESS
    ✓ Moderní LED osvětlení
    ✓ 7palcová LCD přístrojovka
    ✓ Pohodlný sedlo sešitý nepromokavejma švama
    ✓ Elektricky nastavitelný plexi
    ✓ Boční přihrádku s USB zásuvkou
    ✓ Bluetooth párování s mobilem a jednoduchou navigaci
    ✓ Středovej i boční stojan
    ✓ Plynový tlumiče s prodlouženým zdvihem
    ✓ A hlavně… Přední kameru v HD rozlišení! Svou krasojízdu snadno zvěčníš na SD kartu.

    No ukaž mi jinej stroj v mý kategorii, kterej to má! Tohle všecko dostaneš v základu! Bez doplatků. Hned.

    Technický údaje

    Motor

    Objem motoru 124,9 cm3
    Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
    Maximální výkon 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm
    Maximální kroutící moment 11 Nm / 6500 rpm
    Kompresní poměr 11:1
    Sekundární pohon řemenem
    Převodovka bezestupňový variátor
    Starter elektrický (bezklíčkové startování)
    Chlazení vodou
    Emisní norma EURO 5
    Emise CO2 63 g/km
    Systém dávkování paliva EFI
    Objem nádrže 9 litrů
    Spotřeba paliva 2,7 l/100 km
    Maximální rychlost 97 km/hod

    Brzdy a podvozek

    Přední odpružení teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm. Zdvih 121 mm
    Zadní odpružení 2 x plynokapalinový tlumič s externí nádobkou a nastavitelnou pružinou. Zdvih 108 mm
    Přední pneu 110/80-R14
    Zadní pneu 130/70-R13
    Přední brzdy dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm)
    Zadní brzdy jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm)
    ABS ano - antiblokovací systém
    TCS ano - systém kontroly trakce
    ESS ano - výstražný systém nouzového brzdění

    Rozměry a hmotnosti

    Rozměry (D׊×V) 1 970 x 770 x 1 300 mm
    Pohotovostní hmotnost 141 kg
    Výška sedadla 810 mm

    KOUKNI NA TY DETAILY

    Voge SR1 125i ADV-Red-detaily-8

    Displej jako plátno v kině

    Lístky máš do první řady. Pohodlně se usaď a užívej si obří a přehlednej 7palcovej LCD displej. Jenom nezapomeň řídit. Grafika je inverzní (jakože bílý písmo na černým pozadí), takže všecko krásně vidíš, i když do tebe pere slunko.

    Voge SR1 125i ADV-Red-detaily-2

    Elektrický plégo

    Nastavitelný plexi? To má dneska každej druhej. Ale na to mý vercajk potřebovat nebudeš. Vejšku pléga si nastavíš mega jednoduše pomocí tlačítka. Takovej luxus bys v týhle kategorii skútrů nečekal, viď?

    Voge SR1 125i ADV-Red-detaily-9

    Zadek jako z fitka

    Ach! Ta linka zadního světla... Málokdo se za tebou neotočí.

    Voge SR1 125i ADV-Red-detaily-12

    Helmu frkni pod sedačku

    Jasný. Nejsem kombík. Ale malej nákup nebo helmu ti schovám úplně v pohodě.

    Voge SR1 125i ADV-Red-detaily-1

    Integrovaná HD kamera!

    Kamera už v základní výbavě? To nemá nikdo. Teda kromě mýho GTčkovýho bráchy. Ale s ním si zase neuděláš video, jak víříš prach mimo asfalt. Já beru offroadový blbnutí a jeho natáčení všema dvěma. Stačí do slotu píchnout SD kartu a máš HD záznam z každýho dobrodrůža. Nebo černou skříňku jako z letadla, kdyby něco...

    NASKOČ DO SEDLA

    Další skútry Voge

    Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

    Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!