VOGE 900 DSX

    Prémiový silniční enduro s cestovatelskou DNA

    Objem motoru
    895 cm³
    Výkon
    70 kW
    Řidičský průkaz
    A
    Spotřeba
    5 l/100 km
    Vybrat variantu

    Vyberte: Barva.

    Barva
    244 990
    244 990
    244 990
    244 990 Kč

    Výběru neodpovídá žádná položka.

    Spolehlivej enduro parťák na cesty se představuje

    Voge 900 DSX vstupenka mezi dospěláky.jpg

    Začínám tam, kam se jiný mašiny ani nedostanou

    Máš rád pořádnou sílu, ale zároveň se se mnou nechceš nadřít? Pak jsem tvoje jasná volba! Vezmu tě tam, kam si ukážeš. Řadovej čtyřtaktní dvouválec vo objemu 895 cm3 tě dostane na kterýkoliv místo i na tý nejšílenější trase.

    Krouťák 95 Nm při 6250 otáčkách za minutu, víc jak 95 koní a šestikvaltová převodovka tvrdí muziku jako dokonale sehraná kapela. Quickshifter? To si piš! A fakt už v základu. Žádný doplatky. Rychlosti tam budeš házet jako profík.

    Výbava, která tě bude rozmazlovat

    Po drsný cestě by se hodilo trochu hýčkání, viď? Máš ho mít! Na asfaltu se proměním v pokojně vrnící šelmu. Tempomat? Jasně, nejnovější generace. K tomu ABSko s kontrolou trakce TCS a měkká antihoppingová spojka. 

    Brzdy? Od Bremba. Podvozek je zase komplet od Kayaby a stabilitě napomáhaj vypletený bezdušáky (21"/17") obutý do špičkovejch gum Pirelli Scorpion Trail II. O bezpečnost se stará radar a styl jízdy si kdykoliv sám upravíš volbou jízdního režimu. Je jen na tobě, na kterej máš zrovna chuť.

    Už v základu tě budou rozmazlovat vyhřívaný rukojeti a sedlo. Ale aby ses furt mohl cejtit jako drsňák, je tu padací rám, hlavní a boční stojan, full LED světla, chrániče rukou a rychlonastavitelný plexi. Ať si ten vítr ve tváři můžeš korigovat podle svý nálady.

    Máš rád vymoženosti 21. století? Pak seš ten správnej jezdec do mýho sedla. Každou jízdu si můžeš natočit přední HD kamerou. Stačí do ní strčit SD kartu a rázem se staneš režisérem vlastního akčního filmu. Nabízím ti taky velkej TFT displej. Díky němu uvidíš hromadu užitečnejch informací přímo na hlavní obrazovce. 

    Člověk se má soustředit na jízdu, a ne čučet do mobilu, že jo? Pokud potřebuješ třeba vědět, kdo ti volá, můžeš telefon nechat klidně v kapse. Stačí ho spárovat s TFT displejem přes bluetooth.

    900 dobrých důvodů, proč si z endur vybrat zrovna mě

    Nasadil jsem ti brouka do hlavy? Nedivím se. A to jsem opravdu ani zdaleka nedal řeč o všem, co můžu nabídnout. Mrkni do záložky Technický údaje a Detaily. Tam toho najdeš mnohem víc.

    Hlavy jsem zamotal už hodně motorkářům. Ani mě to nepřekvapuje. Vždyť patřím do segmentu, kterej brutálně roste. A hlavně! Nabízím toho v základu tolik jako žádný jiný enduro mý kategorie. Mám DNA cestovatele, offroadovej charakter a nepokazím žádnou zábavu, ať už mě vezmeš na asfalt nebo mimo něj. Jo a je fuk, kolik toho na mě naložíš. Vezmi, co potřebuješ, posaď na mě i svou polovičku a vyrážíme objevovat.

    Technický údaje

    Motor

    Objem motoru  895 cm3
    Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
    Maximální výkon 70 kW (93,8 Ps) / 8 250 rpm
    Maximální kroutící moment 95 Nm / 6 250 rpm
    Kompresní poměr 13.1:1
    Sekundární pohon řetězem
    Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
    Starter elektrický (bezklíčkové startování)
    Chlazení vodou
    Emisní norma EURO 5
    Systém dávkování paliva elektronické vstřikování
    Objem nádrže 17 litrů
    Spotřeba paliva 5 l/100 km
    Maximální rychlost 210 km/h

    Podvozek a brzdy

    Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 194 mm
    Zadní odpružení kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 198 mm
    Přední pneu 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II
    Zadní pneu 150/70-R17 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II
    Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny BREMBO, 2× kotouč (ø 305 mm)
    Zadní brzdy jednopístkový třmen BREMBO, 1× kotouč (ø 265 mm)
    ABS ano - antiblokovací systém - vypínatelný
    TCS ano - systém kontroly trakce

    Rozměry a hmotnosti

    Rozměry (D׊×V) 2 325 × 940 × 1 420 mm
    Pohotovostní hmotnost 238 kg
    Výška sedadla 825 mm

    Ceník verzí motorek Voge 900 DSX

    Voge 900 DSX (bez originálních alu boxů a držáků) 244 990 Kč
    Voge 900 DSX Touring (včetně 3ks stříbrných originálních alu boxů s držáky) 259 990 Kč

    V základní výbavě mám všechny tyhle vychytávky:

    ✓ Antihoppingová spojka
    ✓ Tempomat
    ✓ ABS a kontrola trakce TCS
    ✓ Quickshifter-systém rychlořazení
    ✓ Brzdy Brembo
    ✓ Kompletně nastavitelný podvozek Kayaba
    ✓ Tlumič řízení
    ✓ Vypletaná bezdušová kola (21"/17")
    ✓ Pneumatiky Pirelli Scorpion Trail II
    ✓ Volitelné jízdní režimy
    ✓ Radar
    ✓ Přední kamera v HD rozlišení
    ✓ Výhřevy rukou a sedadla
    ✓ Full LED světlomety
    ✓ Kryty rukou
    ✓ Rychlonastavitelné plexi
    ✓ Padáky
    ✓ Bezklíčkový systém startování
    ✓ Mlhovky
    ✓ Hlavní a boční stojan
    ✓ Bluetooth párování s mobilem

    Omrkni detaily

    Voge 900 DSX quickshifter

    Revoluční Quickshifter

    Vychutnej si bezchybný a svižný řazení bez použití spojky. Užij si maximum adrenalinu při dokonale plynulý jízdě.

    Ultraflexibilní podvozek Kayaba

    Ultraflexibilní podvozek Kayaba

    Plně nastavitelný péra od Kayaby ti umožní vyladit jízdní vlastnosti přesně podle tvýho gusta. Pošteluj si odpružení do naprostýho komfortu.

    Voge 900 DSX bezklíčkový startování

    Klíčky nechej klíďo v kapse

    Startování lehký jako facka. Prostě stiskneš čudlík a frčíš!

    TFT displej na Voge 900 DSX

    Přístrojovka přehledná jako telka

    Sedmipalcovej TFT displej ti vždycky přehledně naservíruje přesně to, co potřebuješ vidět. Třeba i jednoduchou navigaci z tvýho mobilu.

    Voge 900 DSX brzdy Brembo

    Brzdy Brembo

    Tvým strážným andělem jsou spolehlivý brzdy od Bremba, který se postaraj o tvou bezpečnost.

    Naskoč do sedla. Dálky volají!

    Ke stažení

    Co na mě říkají moji majitelé?

    Tomáš Sebera

    VOGE 900 DSX

    Motorka je povedená a vzhledově krásná. Má velmi dobrý posez na mou výšku 185 cm. Je pohodlná jak na silnici, tak na polních cestách. Brzdy a tlumiče jsou výborný. 

    Tomáš, Blovice

    Jakub Toufar

    VOGE 900 DSX

    Super jízda, zpracování i design. Zatím velká spokojenost.

    Jakub, Malšice

    Julius Horváth

    VOGE 900 DSX

    Je to moje šestá, nová moto. Přesedlal jsem z Tracer 900GT. S Voge absolutní spokojenost, rychle jsem si na ni zvykl. I design je za mě ok. Jediný obrovský negativum pro mne je, že nejsou kufry.

    Julius, Hořovice

    Henrich Trepáň.jpeg

    VOGE 900 DSX

    Jazdí sa mi super, je nádherná a som s ňou veľmi spokojný.

    Henrich, Ružomberok

      Koukni na další endura Voge

      Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

      Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj! A s objednávkou moc dlouho neváhej. Tyhle devítikila jdou fakt na dračku!