Spolehlivej enduro parťák na cesty se představuje
Začínám tam, kam se jiný mašiny ani nedostanou
Máš rád pořádnou sílu, ale zároveň se se mnou nechceš nadřít? Pak jsem tvoje jasná volba! Vezmu tě tam, kam si ukážeš. Řadovej čtyřtaktní dvouválec vo objemu 895 cm3 tě dostane na kterýkoliv místo i na tý nejšílenější trase.
Krouťák 95 Nm při 6250 otáčkách za minutu, víc jak 95 koní a šestikvaltová převodovka tvrdí muziku jako dokonale sehraná kapela. Quickshifter? To si piš! A fakt už v základu. Žádný doplatky. Rychlosti tam budeš házet jako profík.
Výbava, která tě bude rozmazlovat
Po drsný cestě by se hodilo trochu hýčkání, viď? Máš ho mít! Na asfaltu se proměním v pokojně vrnící šelmu. Tempomat? Jasně, nejnovější generace. K tomu ABSko s kontrolou trakce TCS a měkká antihoppingová spojka.
Brzdy? Od Bremba. Podvozek je zase komplet od Kayaby a stabilitě napomáhaj vypletený bezdušáky (21"/17") obutý do špičkovejch gum Pirelli Scorpion Trail II. O bezpečnost se stará radar a styl jízdy si kdykoliv sám upravíš volbou jízdního režimu. Je jen na tobě, na kterej máš zrovna chuť.
Už v základu tě budou rozmazlovat vyhřívaný rukojeti a sedlo. Ale aby ses furt mohl cejtit jako drsňák, je tu padací rám, hlavní a boční stojan, full LED světla, chrániče rukou a rychlonastavitelný plexi. Ať si ten vítr ve tváři můžeš korigovat podle svý nálady.
Máš rád vymoženosti 21. století? Pak seš ten správnej jezdec do mýho sedla. Každou jízdu si můžeš natočit přední HD kamerou. Stačí do ní strčit SD kartu a rázem se staneš režisérem vlastního akčního filmu. Nabízím ti taky velkej TFT displej. Díky němu uvidíš hromadu užitečnejch informací přímo na hlavní obrazovce.
Člověk se má soustředit na jízdu, a ne čučet do mobilu, že jo? Pokud potřebuješ třeba vědět, kdo ti volá, můžeš telefon nechat klidně v kapse. Stačí ho spárovat s TFT displejem přes bluetooth.
900 dobrých důvodů, proč si z endur vybrat zrovna mě
Nasadil jsem ti brouka do hlavy? Nedivím se. A to jsem opravdu ani zdaleka nedal řeč o všem, co můžu nabídnout. Mrkni do záložky Technický údaje a Detaily. Tam toho najdeš mnohem víc.
Hlavy jsem zamotal už hodně motorkářům. Ani mě to nepřekvapuje. Vždyť patřím do segmentu, kterej brutálně roste. A hlavně! Nabízím toho v základu tolik jako žádný jiný enduro mý kategorie. Mám DNA cestovatele, offroadovej charakter a nepokazím žádnou zábavu, ať už mě vezmeš na asfalt nebo mimo něj. Jo a je fuk, kolik toho na mě naložíš. Vezmi, co potřebuješ, posaď na mě i svou polovičku a vyrážíme objevovat.
Technický údaje
Motor
Objem motoru | 895 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 70 kW (93,8 Ps) / 8 250 rpm |
Maximální kroutící moment | 95 Nm / 6 250 rpm |
Kompresní poměr | 13.1:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování |
Objem nádrže | 17 litrů |
Spotřeba paliva | 5 l/100 km |
Maximální rychlost | 210 km/h |
Podvozek a brzdy
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 194 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 198 mm |
Přední pneu | 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Zadní pneu | 150/70-R17 – bezdušové Pirelli Scorpion Trail II |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny BREMBO, 2× kotouč (ø 305 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen BREMBO, 1× kotouč (ø 265 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém - vypínatelný |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 325 × 940 × 1 420 mm |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg |
Výška sedadla | 825 mm |
Ceník verzí motorek Voge 900 DSX
Voge 900 DSX (bez originálních alu boxů a držáků) | 244 990 Kč |
Voge 900 DSX Touring (včetně 3ks stříbrných originálních alu boxů s držáky) | 259 990 Kč |
V základní výbavě mám všechny tyhle vychytávky:
✓ Antihoppingová spojka |
✓ Tempomat |
✓ ABS a kontrola trakce TCS |
✓ Quickshifter-systém rychlořazení |
✓ Brzdy Brembo |
✓ Kompletně nastavitelný podvozek Kayaba |
✓ Tlumič řízení |
✓ Vypletaná bezdušová kola (21"/17") |
✓ Pneumatiky Pirelli Scorpion Trail II |
✓ Volitelné jízdní režimy |
✓ Radar |
✓ Přední kamera v HD rozlišení |
✓ Výhřevy rukou a sedadla |
✓ Full LED světlomety |
✓ Kryty rukou |
✓ Rychlonastavitelné plexi |
✓ Padáky |
✓ Bezklíčkový systém startování |
✓ Mlhovky |
✓ Hlavní a boční stojan |
✓ Bluetooth párování s mobilem |
Omrkni detaily
Naskoč do sedla. Dálky volají!
Ke stažení
Co na mě říkají moji majitelé?
Koukni na další endura Voge
Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku
Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj! A s objednávkou moc dlouho neváhej. Tyhle devítikila jdou fakt na dračku!