Pojď se seznámit
Šotolina, asfalt nebo bláto? Jsem jako smrt – beru všechno!
Jsem motorka, co si na nic nehraje. Narodila jsem se z rally raidu a mám jeho geny. Ale neboj, nepotřebuješ bejt dakarovej šampión, abys mě zkrotil. Pod drsňáckou vizáží se totiž skrejvá pohodlnej univerzál, se kterým si užiješ svižný dálniční přesuny i pořádný offroadový divočení.
Dvouválec, co tě vystřelí jak raketu
Mám fungl novej dvouválcovej motor vo objemu 798 kubíků, s krouťákem 81 Nm už v 6 500 otáčkách a síle 94 koní. Když je vypustíš na svobodu, dokážou tě vystřelit až ke stodevadesátce. Šestistupňová převodovka s hydraulickou spojkou a anti-hoppingem ti kryje záda i při vodvážným podřazování.
Podvozek testovanej v pekle
Věděls, že než mě pustili do prodeje, musela jsem přežít peklo v poušti Gobi? 30 000 kiláků pořádnýho mučení! Ale s kompletním tlumením vod Kayaby, brzdama Nissin a štelovatelným tlumičem řízení to byla vlastně jen rozcvička.
Do offroadovejch karet mi hrajou taky kola. Vpředu mám jednadvacítku, vzadu osmnáctku. Voboje bezdušový a drátový. Vobutý mám gumy Pirelli Scorpion Rally STR. Prostě spodek, co promění divočinu v dálnici.
Elektronika jak offroadovej zákon káže
Do vínku jsem dostala elektro výbavu přesně podle teréňácký bible. ABS si můžeš vypnout buď komplet, nebo jen na zadním kole. Vypinatelnou mám samozřejmě taky kontrolu trakce. Hlavně v divočině voceníš rotační tlumič řízení. A když bude kosa, uvítáš vyhřívaný sedlo i gripy. Jasný, určitě seš taky drsňák jako já, ale vyrazit vstříc dobrodružství s troškou komfortu není žádná vostuda.
Pohodlí pro každej jízdní styl
Sedlo v příjemný vejšce 850 milimetrů je pohodlný, pěkně tvarovaný a navržený skoro jako jeden kus. Díky tomu na něm můžeš rejdit přesně, jak potřebuješ. Řidítka si pomocí představců poladíš podle svýho gusta.
Můj štíhlej pas ti dovolí užít si jak jízdu vestoje, tak vsedě. Vysoký plexi mám fikaně posunutý dopředu, takže ti nebude mlátit do brady třeba při skocích. No a moje stupačky jsou nejen prostorný, ale samože taky zubatý, takže tě podržej v každý situaci.
Tak co? Dáme to dohromady?
První seznamka už v březnu na výstavě Motocykl Praha 2025!
Technický údaje
Motor
Objem motoru | 798 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC |
Maximální výkon | 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 rpm |
Maximální kroutící moment | 81 Nm / 6 500 rpm |
Kompresní poměr | 12:1 |
Sekundární pohon | řetězem |
Převodovka | manuální, 6 rychlostních stupňů |
Starter | elektrický |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5+ |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování |
Objem nádrže | 24 litrů |
Spotřeba paliva | 5 l/100 km |
Maximální rychlost | 190 km/h |
Podvozek a brzdy
Přední odpružení | plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 200 mm |
Zadní odpružení | kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 190 mm |
Přední pneu | 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally |
Zadní pneu | 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally |
Přední brzdy | 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč |
Zadní brzdy | jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč |
ABS | ano - antiblokovací systém - vypínatelný |
TCS | ano - systém kontroly trakce - vypínatelný |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 390 × 860 × 1 399 mm |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg |
Výška sedadla | 850 mm |
Koukni na ty detaily
Naskoč do sedla
Omrkni další endura Voge
Najdi si nejbližší showroom Voge a zamluv si testovačku
Tuhle enduro krásku si můžeš vyzkoušet už začátkem léta tohoto roku. My jí testovali ve fabrice a můžem ti říct, že je fakt na co se těšit.