VOGE 800 Rally

Endurovej obojživelník: Tryskem po dálnici, dravě v terénu

Objem motoru
798 cm³
Výkon
70 kW
Řidičský průkaz
A
Spotřeba
5 l/100 km
Vybrat variantu

Vyberte: Barva.

Barva
219 990
219 990
219 990 Kč

Výběru neodpovídá žádná položka.

Pojď se seznámit

Voge_800_Rally_Akcni

Šotolina, asfalt nebo bláto? Jsem jako smrt – beru všechno!

Jsem motorka, co si na nic nehraje. Narodila jsem se z rally raidu a mám jeho geny. Ale neboj, nepotřebuješ bejt dakarovej šampión, abys mě zkrotil. Pod drsňáckou vizáží se totiž skrejvá pohodlnej univerzál, se kterým si užiješ svižný dálniční přesuny i pořádný offroadový divočení.

Dvouválec, co tě vystřelí jak raketu

Mám fungl novej dvouválcovej motor vo objemu 798 kubíků, s krouťákem 81 Nm už v 6 500 otáčkách a síle 94 koní. Když je vypustíš na svobodu, dokážou tě vystřelit až ke stodevadesátce. Šestistupňová převodovka s hydraulickou spojkou a anti-hoppingem ti kryje záda i při vodvážným podřazování.

Podvozek testovanej v pekle

Věděls, že než mě pustili do prodeje, musela jsem přežít peklo v poušti Gobi? 30 000 kiláků pořádnýho mučení! Ale s kompletním tlumením vod Kayaby, brzdama Nissin a štelovatelným tlumičem řízení to byla vlastně jen rozcvička. 

Do offroadovejch karet mi hrajou taky kola. Vpředu mám jednadvacítku, vzadu osmnáctku. Voboje bezdušový a drátový. Vobutý mám gumy Pirelli Scorpion Rally STR. Prostě spodek, co promění divočinu v dálnici.

Elektronika jak offroadovej zákon káže

Do vínku jsem dostala elektro výbavu přesně podle teréňácký bible. ABS si můžeš vypnout buď komplet, nebo jen na zadním kole. Vypinatelnou mám samozřejmě taky kontrolu trakce. Hlavně v divočině voceníš rotační tlumič řízení. A když bude kosa, uvítáš vyhřívaný sedlo i gripy. Jasný, určitě seš taky drsňák jako já, ale vyrazit vstříc dobrodružství s troškou komfortu není žádná vostuda.

Pohodlí pro každej jízdní styl

Sedlo v příjemný vejšce 850 milimetrů je pohodlný, pěkně tvarovaný a navržený skoro jako jeden kus. Díky tomu na něm můžeš rejdit přesně, jak potřebuješ. Řidítka si pomocí představců poladíš podle svýho gusta. 

Můj štíhlej pas ti dovolí užít si jak jízdu vestoje, tak vsedě. Vysoký plexi mám fikaně posunutý dopředu, takže ti nebude mlátit do brady třeba při skocích. No a moje stupačky jsou nejen prostorný, ale samože taky zubatý, takže tě podržej v každý situaci.

Tak co? Dáme to dohromady?

První seznamka už v březnu na výstavě Motocykl Praha 2025!

Technický údaje

Motor

Objem motoru  798 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 rpm
Maximální kroutící moment 81 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 12:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
Starter elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5+
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování
Objem nádrže 24 litrů
Spotřeba paliva 5 l/100 km
Maximální rychlost 190 km/h

Podvozek a brzdy

Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 200 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 190 mm
Přední pneu 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally
Zadní pneu 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč
ABS ano - antiblokovací systém - vypínatelný
TCS ano - systém kontroly trakce - vypínatelný

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 390 × 860 × 1 399 mm
Pohotovostní hmotnost 213 kg
Výška sedadla 850 mm

Koukni na ty detaily

Displej motorky Voge 800 Rally

Displej na stojáka, abys na něj viděl i ze stupaček

Na barevnej TFT displej s vysokým jasem a kontrastem krásně uvidíš i za toho nejvostřejšího slunka. A že je postavenej na vejšku? To není náhoda – když vyskočíš do stupaček, máš pořád perfektní přehled. Displej můžeš ovládat přes chytrý udělátka na řídítkách a přes blůtůčko si ho spáruješ s mobilem.

Přední část motorky Voge 800 Rally

Drsňáckej kukuč s vysokým plégem a LEDkovejma očima

Ne, nejsme na módní přehlídce. Všecko má samozřejmě i praktický důvody: vysoký plexi tě vochrání před větrem i vodou, výkonný LEDky prosvítěj noc jako den. A ten výraznej zobák? Ten taky není jen na parádu. V terénu ho sakramentsky oceníš, až bude polykat odletující šutráky.

Přední část motorky Voge 800 Rally

Stylovej zadek s nosičem

Za tímhle zadkem se obdivně otočí i nemotorkáři. Ostrý linky rudejch světel i štíhlý blikačky dávaj najevo, že tahle mašina nemá daleko ke stíhačce. Všecko svícení je samozřejmě komplet v LEDu. V základu dostaneš taky zadní nosič, takže nasaď kufry a pořádnej trip může začít!

Ochrana motoru na motorce Voge 800 Rally

Motor jako v bavlnce

Nemusíš každou chvíli špekulovat, jestli náhodou nebrnkneš spodkem o nějakej šutrák. Robustní kryt ochrání motor i potrubí před nástrahama terénu. Užívej adrenalin bez zbytečnejch obav!

Přední kolo motorky Voge 800 Rally

Offroadový kola jak zákon káže

Vpředu najdeš jednadvacítku, vzadu osmnáctku – prostě offroad klasika. Kola jsou samozřejmě drátový a bezdušový. Na ráfkách dostaneš gumy Pirelli Scorpion Rally STR, který si hravě poraděj jak s asfaltem, tak s terénem.

Motor motorky Voge 800 Rally

Fungl novej dvouválec 800 ccm

Z tohodle dvouválcovýho vodníka vyždímáš pořádnou sílu. 94 koní tě požene až 190 kiláků v hodině. Vrnět blahem budeš i nad krouťákem – maximum 81 Nm má už v 6 500 otáček. Tenhle fungl novej motor z tebe udělá skutečnýho siláka, ať už budeš frčet po dálnici nebo dovádět v terénu.

USD vidlice KYB na motorce Voge 800 Rally

Japonský péra KYB, ve kterejch koluje rally krev

Tlumení od Kayaby je nejen krásně zlatý jak medaile z Dakaru, ale taky plně stavitelný. Díky obrácený konstrukci spolkne vidle každej bordel pod kolama – profrčíš bahnem, přeletíš kořeny a zmákneš i minový pole ze šutráků. 

Nádrž motorky Voge 800 Rally

Nádrž na dlouhatááánský vejlety

Tahle nádrž není jen designová pecka s ostře řezanejma rysama. Do vymakanýho těla dostaneš 24 litrů. S 5litrovou spotřebou si můžeš užívat svobodu celejch 480 kiláků! Z Prahy tak dofrčíš třeba až do Alp a ještě ti zbude na průzkum horskejch serpentin.

Naskoč do sedla

Omrkni další endura Voge

Najdi si nejbližší showroom Voge a zamluv si testovačku

Tuhle enduro krásku si můžeš vyzkoušet už začátkem léta tohoto roku. My jí testovali ve fabrice a můžem ti říct, že je fakt na co se těšit.