POJĎ SE SEZNÁMIT
FULLkovej skútr, co tě okouzlí nejen elegancí, ale taky inteligencí
Jsem štramák s nádechem italský elegance. Navrhli mě totiž v Motor Valley – místě, kde vznikaj ty nejkrásnější vozidla na světě. Okouzlím tě nejen vzhledem, ale taky inteligencí. Zvládnu toho fakt hodně. Sleduj!
Těšit se můžeš na bezklíčkový startování, indikátor tlaku v pneuškách, hafo úložnýho prostoru, integrovanou přední kameru, kontrolu trakce (TCS), Bluetooth konektivitu, USB zásuvku a plno dalších vychytávek. A víš, co je na tom nejlepší? Že tohle všecko dostaneš v základu. A navrch dva stojany. Žádný doplatky! Jsem prostě FULLka.
Na společnejch cestách budeš vrnět blahem stejně jako můj čtyřtaktní jednoválec vo objemu 350 ccm. Voceníš festovní podvozek od japonský Kayaby, spolehlivý vstřikování BOSCH, pekelně dobrý gumy Pirelli Angel Scooter i skvěle fungující brzdy od španělskýho J.Juanu.
Kolona? Co to je?
Štosujou se před tebou fára? Zanotuj si s Borkem Jandou song Hráli jsme kličkovanou a ucpanejma ulicema profrčíš jako starej Schumacher zamlada. Stát budeš jen na světlech. Jinak s tímhle mrštným skútřiskem prokličkuješ fakt všude. Díky tomu dorazíš do rachoty nebo na randíčko vždycky včas.
Stoprocentní lék na dopravní zácpu seženeš v každý dobrý motolékárně.
LUXusní vylepšení pro rok 2024
S novym rokem ještě lepší výbava. Že už to nejde? Tak mrkej. 😎 Pro rok 2024 si fabrika nachystala malý překvápko v podobě LUXURY verze. V tý dostaneš elektricky ovládanej větrnej štít s pamětí. Ale né tvojí, takže kam jsi dal klíče od mašiny, to ti VOGE fakt neporadí. Umí si ale zapamatovat, v jaký poloze plexi posledně bylo, a při opětovnym startu ji nastaví. Za tebe, bez nářadí a během vteřiny. Krom toho můžeš jezdit taky v zimě, kdybys chtěl. Součástí LUX výbavy jsou totiž i výhřevy rukou a sedadla řidiče.
Technický údaje
Motor
Objem motoru | 350 cm3 |
Typ motoru | čtyřtaktní jednoválec SOHC |
Maximální výkon | 25 kW (34 Ps) / 7 500 rpm |
Maximální kroutící moment | 30 Nm / 6 000 rpm |
Kompresní poměr | 11,5:1 |
Sekundární pohon | řemenem |
Převodovka | bezestupňový variátor |
Starter | elektrický (bezklíčkové startování) |
Chlazení | vodou |
Emisní norma | EURO 5 |
Emise CO2 | 84 g/km |
Systém dávkování paliva | elektronické vstřikování Bosch |
Objem nádrže | 12,8 litru |
Spotřeba paliva | 3,6 l/100 km |
Maximální rychlost | 129 km/hod |
Brzdy a podvozek
Přední odpružení | 35 mm vidlice Kayaba, zdvih 112 mm |
Zadní odpružení | jednostranná kyvná vidlice, 2x seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 127 mm |
Přední pneu | 120/70-R15, Pirelli Angel Scooter |
Zadní pneu | 150/70-R14, Pirelli Angel Scooter |
Přední brzdy | 2x čtyřpístkové plovoucí třmeny J.Juan, 2x kotouč (ø 265 mm) |
Zadní brzdy | jednopístkový plovoucí třmen J.Juan, 1x kotouč (ø 265 mm) |
ABS | ano - antiblokovací systém Continental |
TCS | ano - systém kontroly trakce |
ESS | ano - výstražný systém nouzového brzdění |
Rozměry a hmotnosti
Rozměry (D׊×V) | 2 185 × 805 × 1 390 mm |
Pohotovostní hmotnost | 214 kg |
Výška sedadla | 761 mm |
Ceník verzí Voge SR4 MAX
Voge SR4 MAX (bez vyhřívaných rukojetí, sedadla a elektricky ovládaného plexi) | 144 990 Kč |
Voge SR4 MAX LUX (s výhřevem rukojetí, sedadla a elektricky ovládaným plexi) | 154 990 Kč |
PROHLÍDNI SI DETAILY
Naskoč do sedla
Užij si pohodlí a výkon se skútrem Voge SR4 MAX 350i. Díky podvozku od Kayaby tě jen tak nějakej městskej výmol ze sedla nevyhodí.
Ke stažení
Další modely skútrů Voge
Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku
Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!