VOGE 525 AC

Dokonalá kombinace oldschoolovýho designu a moderních vychytávek

Objem motoru
494 cm³
Výkon
35 kW
Řidičský průkaz
A2
Spotřeba
3,9 l/100 km
Vybrat variantu

Vyberte: Barva.

Barva
139 990
139 990
139 990 Kč

Výběru neodpovídá žádná položka.

Pojď se seznámit

Voge Classic.jpg

Elegantní jako za starejch časů. Technologie jako z budoucnosti. Pro dokonalej zážitek v přítomnosti

Elegantní tvary minulosti a zároveň ty nejpokročilejší technologie současnosti ze mě dělaj krásku, která okouzlí snad každýho. Když spolu vyjedeme, budeme středem pozornosti všech generací.

S nástrahami města se hravě vypořádám díky přednímu odpružení od japonský Kayaby s up-side-down vidlicí. Vzadu to jistí kyvná vidlice s lehkou konstrukcí a tlumičem taky od Kayaby. Jízda do práce se stane příjemnou zábavou a dlažební kostky tě už nikdy nerozhodí. Když na semaforech blikne červená, o sametový přistání se postarají brzdy od japonského Nissinu.

Dobový kulatý světla ti rozzáří svět pomocí LED  technologie. Nechybí mi přehledná TFT obrazovka s automatickým přepínáním denního/nočního režimu a spoustou údajů: zařazený kvalt, stav paliva, průměrná spotřeba, venkovní teplota, tlak v pneu a mnoho dalšího. Určitě tě potěší nastavitelný páčky na řídítkách nebo možnost propojit přes bluetůčko obrazovku s mobilem.

Technické údaje

Motor

Objem motoru 494 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 35 kW (48 Ps) / 8500 rpm
Maximální kroutící moment 50,5 Nm / 6500 rpm
Kompresní poměr 11.5:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů
Starter elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emise CO2 88 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
Objem nádrže 19 litrů
Spotřeba paliva 3,9 l/100 km
Maximální rychlost 160 km/hod

Brzdy a podvozek

Přední odpružení 41 mm Upside-Down vidlice Kayaba, zdvih 128 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, seřiditelný tlumič Kayaba, zdvih 57 mm
Přední pneu 120/70-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT
Zadní pneu 160/60-R17, Pirelli Gran Turismo Angel GT
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
ABS ano - antiblokovací systém Bosch

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 100 × 770 × 1 170 mm
Pohotovostní hmotnost 198 kg
Výška sedadla 790 mm

Prohlídni si detaily

voge-500-ac-detail-tachometr-696x464-1.jpg

Displej velkej jako tablet

Vyber si připojení pro Apple nebo Android a oznámení ze svýho mobilu uvidíš na displeji tacháče. Ovládáš ho řídítkovým přepínačem. Ukáže ti taky užitečný údaje jako otáčky motoru, rychlost, teplotu vzduchu a motoru, průměrnou spotřebu paliva, stav tlaku v pneu, hodiny, počítadlo ujetejch kiláků a taky zařazenej kvalt. Tuhle obrazovku si zamiluješ!

voge-500-ac-detail-101-696x464-1.jpg

Skvěle svítící světlomety

Navenek oldschoolový design, uvnitř moderní  LED technologie. Moje světlomety se podobají hvězdám. Skvěle vypadají a mají neuvěřitelnej dosvit.

voge-500-ac-detail-zadni-svetlo-696x464-1.jpg

I zezadu jsem nepřehlédnutelná

Čisté designové linie podpořené vyladěnou LED technologií. Přesně takhle chceš, aby svítilo fáro před tebou. Nikoho neoslňuje a přitom je dokonale vidět.

voge-500-ac-detail-102-696x464-1.jpg

Kvalita září z každičkýho detailu

I na té nejposlednější drobnosti uvidíš čistý zpracování a oceníš cit, kterej do stavby mašiny designéři dali.

voge-500-ac-detail-103-696x464-1.jpg

Sexy zvuk vykouzlí precizně zpracovanej výfuk

Přesný sváry, věčnej materiál a zvuk, kterej se ti jen tak neomrzí. Zrovinka takhle by měl pořádnej výfuk vypadat.

voge-500-ac-detail-104-696x464-1.jpg

Brzdy na které se můžeš spolehnout

Zapomeň na brždění očima. Japonský brzdy Nissin se dvěma brzdovými kotouči o průměru 298 mm a dvěma pístky v brzdiči se postaraj o sametový zastavení. Kvalitní brždění je základ. No ne?

Naskoč do sedla

Další modely z řady Voge Classic

Najdi si náš partnerskej showroom Voge

Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáku do prodejny Voge, kde si můžeš mašinu prohlídnout naživo, osahat si jí anebo rovnou pořádně otestovat.