VOGE SR1 125i GT

Moto mačeta na městskou džungli

Objem motoru
124,9 cm³
Výkon
8,5 kW
Řidičský průkaz
A1, B
Spotřeba
2,7 l/100 km
Vybrat variantu

Vyberte: Barva.

Barva
69 990
69 990
69 990 Kč

Výběru neodpovídá žádná položka.

POJĎ SE SEZNÁMIT

Skútr Voge SR1 125i GT-5

Nenáročnej skútr pro náročný jezdce

Fakt toho po tobě moc nechci:

✓ Nemusíš mít papíry na mašinu. Stačí ti auťákový Béčko.
✓ Nemusíš umět řadit. Kvaltuju automaticky. Stačí přidat plyn nebo přibrzdit.
✓ Nemusíš do mě každou chvíli lejt šťávu. Na jednu nádrž tě dovezu třeba z Prahy až do Bratislavy.

Za málo peněz hooodně muziky

Sám jsem nenáročnej. Ale svou výbavičkou nadchnu i ty nejnáročnější skútristy. 

Sleduj, co mám už v základu:

✓ Bezklíčkový startování
✓ Moderní LED osvětlení
✓ 7palcovou LCD přístrojovku
✓ Pohodlný sedlo sešitý nepromokavejma švama a pod ním…
✓ 29 litrů úložnýho prostoru
✓ Boční přihrádku s USB zásuvkou
✓ Bluetooth párování s mobilem
✓ Středovej i boční stojan
✓ Široký zadní stupačky
✓ A hlavně… Přední kameru v HD rozlišení! Svou krasojízdu snadno zvěčníš na SD kartu. No ukaž mi jinej stroj v mý kategorii, kterej to má! Tohle všecko dostaneš v základu! Bez doplatků. Hned.

Že by tě zajímaly i nějaký technikálie? Není problém! Pod elegantním kabátkem mi buší jednoválcovej, kapalinou chlazenej motor vo objemu 125 cm3. Co se z něj dá vyždímat? Točivej moment 11 Nm při 6 500 otáčkách a výkon skoro 12 koní.

Překvapivou drzost mýho motoru vyvažujou bezpečnostní věcičky. Spolehnout se můžeš na nezávislý dvoukánálový ABS a přepinatelnou kontrolu trakce TCS. Záda ti bude krejt výstražnej systém nouzovýho brždění EES.

Mega záruka bez vytáček: 4 roky natvrdo

Budeš bručet. Ne v lochu. Blahem! Nad bezkonkurenční zárukou. Jen u nás totiž ke standardní dvouletý záruce dostaneš další 2 roky navíc. Bez podmínek! 

Neřešíme změnu majitele, nájezd ani firemní vlastnictví. Prostě 4 roky plný záruky místo obvyklejch dvou. Proč? Protože my těmhle strojům stopro věříme. Už nějakej ten pátek na nich totiž sami jezdíme.

A ještě něco ti na sebe a mý skútřiskový bráchy prásknu. Než nás pustili do showroomů, prošli jsme dost drsným testováním. Na mučících zkušebních stolicích nás týrali 200 hodin v nepřetržitým provozu a obstáli jsme i v testovačce dlouhý 60 000 kilásků. Řek bych, že to je víc, než na mně narajzuješ ty. Takže můžeš bejt fakt v klidu – nenechám tě ve štychu.

Naskoč a profrč městskou džunglí. Jsem tvá moto mačeta, kameraman i strážnej anděl v jednom.

TECHNICKÝ ÚDAJE

Motor

Objem motoru 124,9 cm3
Typ motoru čtyřtaktní jednoválec SOHC
Maximální výkon 8,5 kW (11,6 Ps) / 8500 rpm
Maximální kroutící moment 11 Nm / 6500 rpm
Kompresní poměr 11:1
Sekundární pohon řemenem
Převodovka bezestupňový variátor
Starter elektrický (bezklíčkové startování)
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5
Emise CO2 63 g/km
Systém dávkování paliva EFI
Objem nádrže 8 litrů
Spotřeba paliva 2,7 l/100 km
Maximální rychlost 97 km/hod

Brzdy a podvozek

Přední odpružení teleskopická hydraulická vidlice o ø 31 mm. Zdvih 93 mm
Zadní odpružení 2 x hydraulický tlumič. Zdvih 103 mm
Přední pneu 110/70-R14
Zadní pneu 130/70-R13
Přední brzdy dvoupístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 240 mm)
Zadní brzdy jednopístkový plovoucí třmen, kotouč (ø 220 mm)
ABS ano - antiblokovací systém
TCS ano - systém kontroly trakce
ESS ano - výstražný systém nouzového brzdění

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 1 945 x 740 x 1 265 mm
Pohotovostní hmotnost 139 kg
Výška sedadla 775 mm

KOUKNI NA TY DETAILY

kamera-sr1-125-gt-detail-2-696x464.png.jpg

HD kamera v základu!

Tak schválně. Ukaž mi jiný skútřisko mý kubatury, který má integrovanou kameru.  

Každou naši jízdu si snadno natočíš v HD rozlišení a uložíš na SD kartu. A proč jako? Třeba jen tak pro zábavu. Anebo ti záznam poslouží jako černá skříňka v letadle.

 

tft-sr1-125-gt-detail-1-696x464.png.jpg

Displej jako na tabletu

Na mou palubovku si nemusíš brát lupu. Vše ti naservíruju hezky přehledně na LCD displeji o velikosti 7 palců. Jo, tak velký jsou třeba mini tablety nebo maxi telefony. Díky bílejm znakům na černým pozadí vše krásně uvidíš za každejch podmínek.

 

bezklickove-startovani-sr1-125-gt-detail-1-696x464.png

Bezklíčkový startování Keyless GO

Sednu, zmáčknu, jedu! Tak snadný je dostat mě do pohybu. Žádný lovení klíčků po kapsách. Žádný hledání otvoru za tmy. A taky žádný zalamování klíčů. Prostě nech klíč v kapse nebo batohu, stiskni start and GO!

 

SR1-led-zadek.jpg

Bezpečnostní diskotéka EES

Když se dostaneš do trablů a budeš muset hamovat i očima, záda ti ochrání výstražnej systém nouzovýho brždění. Rozbliká světla jako na diskotéce, aby se ti za náma probudili a stihli včas zareagovat.

 

nosic-sr1-125-gt-detail-1-696x464.png

Zadní nosič

Je jen na tobě, jakej kufr si na tenhle držák necháš namontovat. Máme jich v nabídce hafo. Držák je samo už v základní nabídce.

NASKOČ DO SEDLA

Ke stažení

Co o mně říkají moji majitelé?

Mirek-Černá Hora

VOGE SR1 125i GT

Uplně pohodovej skútr na lítání kolem komína, ale taky jsem na něm dal 519 kiláků na jeden zátah.

Mirek, Černá Hora

Mirek-České Budějovice

VOGE SR1 125i GT

Příjemný svezení, už na první pohled jsem věděl, že ten a žádnej jinej.

Mirek, České Budějovice

Lukáš-Bravantice

VOGE SR1 125i GT

Hledal jsem skútra a kamarád se mi zmínil o Voge. Navštívili jsme prodejnu, kde ho měli vystavený, sedl na něj a nebylo co řešit.

Lukáš, Bravantice

Pavel-Horné Orešany

VOGE SR1 125i GT

Jazdím do roboty 35 km tam a späť. Super spotreba. Čo som očakával, to sa mi splnilo. Jazdím, užívam si to, a už plánujem do budúcna niečo silnejšie kúpiť. Samozrejme Voge 😎👍🏍️

Pavel, Horné Orešany

    Další skútry Voge

    Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

    Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!