VOGE 525 DSX

Enduro, který v ČR nemá cenovou konkurenci

Objem motoru
494 cm³
Výkon
35 kW
Řidičský průkaz
A2
Spotřeba
3,7 l/100 km
Vybrat variantu

Vyberte: Barva.

Barva
159 990
179 990
159 990 Kč

Výběru neodpovídá žádná položka.

Pojď se seznámit

Voge 525DSX nově i v Česku.JPG.jpg

Motorkářský labůžo s neskutečnou výbavou

Chceš vyrazit za hranice asfaltu, překročit okraj města, ztratit se v křižovatkách a brázdit venkovský silničky, aniž by ses vzdal potěšení z jízdy v největším pohodlí? V tom případě jsem zrozena přímo pro tebe.

Jsem navržena tak, abych byla všestranná, spolehlivá a přinášela ti potěšení při jízdě za každýho počasí. Jsem mašina s neskutečně komfortním podvozkem a drátěnými koly s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spolehnout se můžeš na moje topový brzdy od japonskýho Nissinu a dostatečně silnej, dvouválcovej motor o výkonu 47 koní. Díky dvěma jízdním režimům mi dáš snadno vědět, jestli se mnou chceš šetřit benál, anebo máš zrovna chuť na divočení v režimu sport.

Mojí standardní výbavou je LCD přístrojovka se 7palcovým displejem, která ukazuje krom jinýho i tlak v pneumatikách. No, a když pomocí Bluetooth spáruješ mobil, přístrojovka začne fungovat taky jako bezvadná moto navigace.  Mám boční i středový stojan, konektor USB, 12V zásuvku, nastavitelný plexi, kompletní LED osvětlení a nádherný přídavný bodovky. V základu dostaneš taky trojici origoš hliníkových zamykacích kufrů. Sbalíš do nich všechno, co budeme na naší cestě za poznáním potřebovat.

Tohle motorkářský labůžo u nás nemá cenovou konkurenci.

Schválně mrkni třeba na srovnatelnou Hondislavu. Vyplázneš za ní ranec a zdaleka nedostaneš takovou výbavičku, co mám já už v základu. A o navigaci si můžeš nechat tak akorát zdát. Tu ti u jinejch pětikil nenabídnou ani za příplatek. Jo, a možná jsi obdivoval už mou předchůdkyni Voge 500 DSX. Hele, k předkům mám úctu, ale ve vší skromnosti musím říct, že proti ní jsem ještě dokonalejší. Zlepšováků mám fakt hafo.

Mrkni na ně do detailů. 👇 Ale ani tam se všechny nevešly. Nejlepší je vyrazit si mě rovnou omrknout a otestovat u některého z bezva parťáků v prodejní síti Voge.

Technický údaje

Motor

Objem motoru  494 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 35 kW (47 Ps) / 8 500 rpm
Maximální kroutící moment 50,5 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 11.5:1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
Starter elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5+
Emise CO 86 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
Objem nádrže 18 litrů
Spotřeba paliva 3,7 l/100 km
Maximální rychlost 160 km/hod

Podvozek a brzdy

Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 41 mm / zdvih 150 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 145 mm
Přední pneu 110/80-R19 – Metzeler Tourance
Zadní pneu 150/70-R17 – Metzeler Tourance
Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
ABS ano, Bosch - vypínatelné

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 215 × 840 × 1 365 mm
Provozní hmotnost (bez výbavy, s náplní a 90% paliva v nádrži) 206 kg
Maximální povolená hmotnost 389 kg
Výška sedadla 830 mm

Ceník verzí a výbava

✓ ABS a kontrola trakce TCS

✓ Brzdy Nissin

✓ Kompletně nastavitelný podvozek Kayaba

✓ Vyplétaná bezdušová kola (19"/17")

✓ Značkové pneumatiky Metzeler Tourance

✓ 2 Volitelné jízdní režimy ECO a SPORT

✓ Přední integrovaná kamera se záznamem na SD kartu v HD rozlišení (*verze Touring)

✓ Full LED světlomety

✓ Kryty rukou

✓ Rychlonastavitelné plexi

✓ Padáky

✓ Mlhovky

✓ USB a 12V zásuvky

✓ Hlavní a boční stojan

✓ Bluetooth párování s mobilem a šipkovou navigací 

✓ 3 ks originálních alu boxů s držáky a systémem rychloupínání. Všechny oboustranně otevíratelné a uzamykatelné klíčkem od motocyklu (*verze Touring)

Když chceš ušetřit, koupíš mě i bez kamery a boxů s držáky. Skladem ještě posledních pár kusů modelu 2024 Touring s boxy a kamerou

525 DSX Touring / doprodej modelu 2024, EURO 5 (3x originální alu box, boční držáky a přední kamera) 171 990 Kč
525 DSX, modrá, EURO 5+ (bez originálních alu boxů, bočních držáků a přední kamery) 159 990 Kč
525 DSX Touring, černá Black Knight, EURO 5+ (3x originální alu box, boční držáky a přední kamera) 179 990 Kč

Prohlídni si detaily

v-525-dsx-tacho.jpg

Telka na řídítkách

Sedmipalcovej displej přístrojový desky ti bude při jízdě připadat velkej jako telka. Pomocí telefonu z něj navíc uděláš šipkovou navigaci. Nepřijdeš o důležitý údaje a přitom budeš vědět, za jak dlouho kam odbočit. Jo, a mraky údajů se o mně dozvíš taky v bezplatný appce pro Aindroid i Apple.

v-525-dsx-svetla-696x464-1.jpg

Luxusní světelnej kukuč

Kdyby se volila Miss Moto Světlo, jsem žhavá kandidátka na korunku. Ostře tvarovaný křivky mých LED světel ladí s celým designem. Přídavný bodovky můžeš zapnout za jízdy. Můj světelnej kukuč nejen luxusně vypadá, ale taky fantasticky svítí. Takže spolu rozzáříme i tu nejčernočernější tmu.

v-525-dsx-abs-tcs-v3.jpg

Tuplovaná bezpečnost

Na cestách tě budou strážit dva andělové. Jmenujou se ABS a TCS. Oba ale můžeš snadno vypnout. Třeba když vyrazíš za dobrodrůžem do terénu.

v-525-dsx-vyfuk-v2.jpg

Snadný brodění a hupsání přes překážky

Jsem připravená i na offroadový blbnutí. Výše posazenej vejfuk nejen skvěle vypadá, ale taky díky němu přebrodíš kdejakou říčku. No, a světlá výška 200 mm tě zase ochrání před pusinkováním s obrubníky nebo terénníma nerovnostma.

v-525-dsx-mody-v3.jpg

Sporťáckej a šetřivej režim jízdy

Pomocí jedinýho stisknutí mi řekneš, jak se mám chovat k benálu. Když mě hodíš do Éčka, budu s ním šetřit. Ve sportovním režimu ho zhltnu krapet víc, ale zato budu rychlejší a silnější.

v-525-dsx-plexi-696x464-1.jpg

Polohovatelnej plexi štít

Výšku ochrannýho plexi si nastavíš v cukuletu. Je to fakt brnkačka. Stačí zatáhnout a plexi je vejš. Podobně ho můžeš zase zasunout. Jo, a plexi štít tě ochrání nejen před větrem, ale taky před hlukem.

Naskoč do sedla

Stáhni si

Co na mě říkají moji majitelé?

Ondra-Praha

VOGE 525 DSX

Na začátek jsem si nemohl vybrat lepší motorku. Krásně se ovládá v zatáčkách a jde krásně za plynem, suprově se davkují brzdy, prostě bomba pro začátečníka. Můžu jen doporučit jak pro lidi, kteří začínají jezdit, tak i pro zkušené jezdce kategorie A2 a vyšší. Je to suprová motorka za suprovou cenu.

Ondra, Praha

Michal-Dunajsky.jpeg

VOGE 525 DSX

Dnes 15. 8. je to mesiac, čo som sa rozhodol kúpiť VOGE DS 525X. Najazdených mam 1 500 km a musím napísať, že som maximálne spokojný. 🙏🏼 Komfortná mašina v režime šport aj dostačujúci výkon. Super spotreba 3,5 l/100 km za celé obdobie. 

Michal, Batizovce

Roman-Karvina

VOGE 525 DSX

Pocit z jízdy je super. Motorka je pohodlná i pro někoho jako já, co má 196 cm. Je i krásné vysoká. Nádherný design prvotně připomíná a spousta lidí si taky myslí, že je to BMW než zpozorní že je to jiná značka. Za mě ale super spokojenost, jak ohledně pohodlí, tak spotřeby a dojezdu

Roman, Karviná

Jitka-Ostrov-nad-Ohri

VOGE 525 DSX

Na mašině se mi jezdí super. Mám 170 cm a je na mě tak akorát vysoká. A ani není moc těžká. Výkon je pro mě dostačující, mám řidičák teprve 3 roky.

Jitka, Ostrov nad Ohří

    Koukni na další motorky Voge Adventure

    Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

    Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!