VOGE 525 DSX

    Enduro, který v ČR nemá cenovou konkurenci

    Objem motoru
    494 cm³
    Výkon
    35 kW
    Řidičský průkaz
    A2
    Spotřeba
    3,9 l/100 km
    Vybrat variantu

    Vyberte: Barva.

    Barva
    171 990
    171 990
    171 990
    171 990 Kč

    Výběru neodpovídá žádná položka.

    Pojď se seznámit

    Voge 525DSX nově i v Česku.JPG.jpg

    Motorkářský labůžo s neskutečnou výbavou

    Chceš vyrazit za hranice asfaltu, překročit okraj města, ztratit se v křižovatkách a brázdit venkovský silničky, aniž by ses vzdal potěšení z jízdy v největším pohodlí? V tom případě jsem zrozena přímo pro tebe.

    Jsem navržena tak, abych byla všestranná, spolehlivá a přinášela ti potěšení při jízdě za každýho počasí. Jsem mašina s neskutečně komfortním podvozkem a drátěnými koly s bezdušovou pneumatikou Metzeler Tourance. Spolehnout se můžeš na moje topový brzdy od japonskýho Nissinu a dostatečně silnej, dvouválcovej motor o výkonu 48 koní. Díky dvěma jízdním režimům mi dáš snadno vědět, jestli se mnou chceš šetřit benál, anebo máš zrovna chuť na divočení v režimu sport.

    Mojí standardní výbavou je TFT přístrojovka se 7palcovým displejem, která ukazuje krom jinýho i tlak v pneumatikách. No, a když pomocí Bluetooth spáruješ mobil, přístrojovka začne fungovat taky jako bezvadná moto navigace.  Mám boční i středový stojan, konektor USB, 12V zásuvku, nastavitelný plexi, kompletní LED osvětlení a nádherný přídavný bodovky. V základu dostaneš taky trojici origoš hliníkových zamykacích kufrů. Sbalíš do nich všechno, co budeme na naší cestě za poznáním potřebovat.

    Tohle motorkářský labůžo u nás nemá cenovou konkurenci.

    Schválně mrkni třeba na srovnatelnou Hondislavu. Vyplázneš za ní ranec a zdaleka nedostaneš takovou výbavičku, co mám já už v základu. A o navigaci si můžeš nechat tak akorát zdát. Tu ti u jinejch pětikil nenabídnou ani za příplatek. Jo, a možná jsi obdivoval už mou předchůdkyni Voge 500 DSX. Hele, k předkům mám úctu, ale ve vší skromnosti musím říct, že proti ní jsem ještě dokonalejší. Zlepšováků mám fakt hafo.

    Mrkni na ně do detailů. 👇 Ale ani tam se všechny nevešly. Nejlepší je vyrazit si mě rovnou omrknout a otestovat u některého z bezva parťáků v prodejní síti Voge.

    Technický údaje

    Motor

    Objem motoru  494 cm3
    Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
    Maximální výkon 35 kW (48 Ps) / 8 500 rpm
    Maximální kroutící moment 50,5 Nm / 6 500 rpm
    Kompresní poměr 11.5:1
    Sekundární pohon řetězem
    Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů 
    Starter elektrický
    Chlazení vodou
    Emisní norma EURO 5
    Emise CO 90 g/km
    Systém dávkování paliva elektronické vstřikování Bosch
    Objem nádrže 18 litrů
    Spotřeba paliva 3,9 l/100 km
    Maximální rychlost 160 km/hod

    Podvozek a brzdy

    Přední odpružení plně nastavitelná Upside-Down vidlice Kayaba ø 41 mm a zdvih 150 mm
    Zadní odpružení kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba, zdvih 145 mm
    Přední pneu 110/80-R19 – Metzeler Tourance
    Zadní pneu 150/70-R17 – Metzeler Tourance
    Přední brzdy 2x dvoupístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč (ø 298 mm)
    Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč (ø 240 mm)
    ABS ano, Bosch - vypínatelné

    Rozměry a hmotnosti

    Rozměry (D׊×V) 2 215 × 840 × 1 365 mm
    Pohotovostní hmotnost 206 kg
    Výška sedadla 840 mm

    Tohle všechno u mě najdeš v základní výbavě:

    ✓ ABS a kontrola trakce TCS

    ✓ Brzdy Nissin

    ✓ Kompletně nastavitelný podvozek Kayaba

    ✓ Vyplétaná bezdušová kola (19"/17")

    ✓ Značkové pneumatiky Metzeler Tourance

    ✓ 2 Volitelné jízdní režimy ECO a SPORT

    ✓ Přední integrovaná kamera se záznamem na SD kartu v HD rozlišení

    ✓ Full LED světlomety

    ✓ Kryty rukou

    ✓ Rychlonastavitelné plexi

    ✓ Padáky

    ✓ Mlhovky

    ✓ USB a 12V zásuvky

    ✓ Hlavní a boční stojan

    ✓ Bluetooth párování s mobilem a šipkovou navigací

    ✓ 3 ks originálních alu boxů s držáky a systémem rychloupínání. Všechny oboustranně otevíratelné a uzamykatelné klíčkem od motocyklu.

    Když chceš ušetřit, koupíš mě i bez boxů s držáky. Jsou ale za hubičku, tak to dobře promysli.

    Voge 525 DSX (bez originálních alu boxů a bez držáků) 163 990 Kč

    Prohlídni si detaily

    v-525-dsx-tacho.jpg

    Telka na řídítkách

    Sedmipalcovej displej přístrojový desky ti bude při jízdě připadat velkej jako telka. Pomocí telefonu z něj navíc uděláš šipkovou navigaci. Nepřijdeš o důležitý údaje a přitom budeš vědět, za jak dlouho kam odbočit. Jo, a mraky údajů se o mně dozvíš taky v bezplatný appce pro Aindroid i Apple.

    v-525-dsx-svetla-696x464-1.jpg

    Luxusní světelnej kukuč

    Kdyby se volila Miss Moto Světlo, jsem žhavá kandidátka na korunku. Ostře tvarovaný křivky mých LED světel ladí s celým designem. Přídavný bodovky můžeš zapnout za jízdy. Můj světelnej kukuč nejen luxusně vypadá, ale taky fantasticky svítí. Takže spolu rozzáříme i tu nejčernočernější tmu.

    v-525-dsx-abs-tcs-v3.jpg

    Tuplovaná bezpečnost

    Na cestách tě budou strážit dva andělové. Jmenujou se ABS a TCS. Oba ale můžeš snadno vypnout. Třeba když vyrazíš za dobrodrůžem do terénu.

    v-525-dsx-vyfuk-v2.jpg

    Snadný brodění a hupsání přes překážky

    Jsem připravená i na offroadový blbnutí. Výše posazenej vejfuk nejen skvěle vypadá, ale taky díky němu přebrodíš kdejakou říčku. No, a světlá výška 200 mm tě zase ochrání před pusinkováním s obrubníky nebo terénníma nerovnostma.

    v-525-dsx-mody-v3.jpg

    Sporťáckej a šetřivej režim jízdy

    Pomocí jedinýho stisknutí mi řekneš, jak se mám chovat k benálu. Když mě hodíš do Éčka, budu s ním šetřit. Ve sportovním režimu ho zhltnu krapet víc, ale zato budu rychlejší a silnější.

    v-525-dsx-plexi-696x464-1.jpg

    Polohovatelnej plexi štít

    Výšku ochrannýho plexi si nastavíš v cukuletu. Je to fakt brnkačka. Stačí zatáhnout a plexi je vejš. Podobně ho můžeš zase zasunout. Jo, a plexi štít tě ochrání nejen před větrem, ale taky před hlukem.

    Naskoč do sedla

    Stáhni si

    Co na mě říkají moji majitelé?

    Ondra-Praha

    VOGE 525 DSX

    Na začátek jsem si nemohl vybrat lepší motorku. Krásně se ovládá v zatáčkách a jde krásně za plynem, suprově se davkují brzdy, prostě bomba pro začátečníka. Můžu jen doporučit jak pro lidi, kteří začínají jezdit, tak i pro zkušené jezdce kategorie A2 a vyšší. Je to suprová motorka za suprovou cenu.

    Ondra, Praha

    Michal-Dunajsky.jpeg

    VOGE 525 DSX

    Dnes 15. 8. je to mesiac, čo som sa rozhodol kúpiť VOGE DS 525X. Najazdených mam 1 500 km a musím napísať, že som maximálne spokojný. 🙏🏼 Komfortná mašina v režime šport aj dostačujúci výkon. Super spotreba 3,5 l/100 km za celé obdobie. 

    Michal, Batizovce

    Dusan-Skvrnda.jpeg

    VOGE 525 DSX

    Motorka prekonala vsetky moje ocakavania doteraz. Je lahko manipulovatelna, vyborne spracovana, vyskusana v Enduroškole, kde kludne mohla sekundovat GS a Africam atd. Jedine, co treba doriesit, je pištalka, ktora ide od padakov pri rychlosti 60-90 km/h.

    Dušan, Trenčín

    Andrej-Nociar

    VOGE 525 DSX

    Design je vydarený, spracovanie na úrovni. Samotná výbava v základnej cene je bohatšia ako u konkurencie. Keďže vlastním aj iný model tejto značky (500 AC), môžem potvrdiť, že oproti staršiemu motoru (471 ccm) je na novom motore (494 ccm) zvýšený krútiaci moment citeľný.  

    Andrej, Oslany

      Koukni na další motorky Voge Adventure

      Najdi si nejbližší showroom Voge a přifrč na testovačku

      Přijeď k nám nebo k některýmu z našich parťáků do prodejny Voge a mašinu si naživo prohlídni, osahej nebo rovnou pořádně otestuj!