Voge 800 Rally: Univerzál s duší rally raidu

Maxi enduro, se kterým nemusíš dělat kompromisy. Přesně takovou mašinu představilo Voge na milánským moto svátku EICMA 2024. Je jedno, jestli potřebuješ drtit asfalt nebo se prohánět po prašnejch cestách. Voge 800 Rally je univerzál každým coulem. Postav ji na silnici – pofrčí jako vítr. Hoď jí pod kola šotolinu nebo polňačku – necukne ani o píď. Prostě si naplno užiješ jak dálniční přejezdy, tak offroadový štreky. Už v březnu ti tuhle famózní novinku ukážeme naživo. Dlouhá doba? Čekání ti rádi zpříjemníme podrobným online představením.

Voge 800 Rally

Motor stvořenej pro dobrodružný výpravy

Pod kapotou rallyčka vrní zbrusu novej dvouválcovej vodník vo objemu 798 kubíků. Vyždímeš z něho parádních 94 koní při otáčkách 9 000 a frčet můžeš až 190 kiláků v hodině. Maximální krouťák 81 Nm má nový enduro už v šesti a půl tisících.

Šestistupňový převodovce budeš šéfovat pomocí hydraulický spojky. Ta je navíc anti-hoppingová, takže když potřebuješ rychle podřadit v zatáčce nebo při brždění, zadní kolo ti neujede. Fajn pojistka, co ti kryje záda.

Do nádrže dostaneš 24 litrů benálu, takže si můžeš v klidu užívat dlouhý vyjížďky bez věčnýho koukání po benzínkách.

Voge 800 Rally

Vymazlenej podvozek

Rallyčko dostalo do vínku kvalitní odpružení. Přední obrácená vidlice i zadní tlumič jsou od japonský Kayaby. Voboje komplet stavitelný, takže si všechno vyladíš přesně podle tvýho gusta. Navrch štelovatelnej tlumič řízení – ten fakt oceníš, až budeš osmikilový enduro prohánět po rozbitejch cestách.

Kola týhle Voginy jsou drátový a bezdušový. Vpředu najdeš jednadvacítku, vzadu osmnáctku – prostě offroad klasika. Na ráfkách dostaneš gumy Pirelli Scorpion Rally STR, který si hravě poraděj jak s asfaltem, tak s terénem.

Voge 800 Rally

Na brzdy se můžeš stopro spolehnout. Vpředu má nový enduro dvojitej disk s radiálníma čtyřpístkovejma třmenama, vzadu pak jeden disk s plovoucím dvoupístkovým třmenem. Voboje vod Nissinu.

Rally v každým detailu

Hned na první pohled vidíš, že tohle není žádnej hobby stroj. Světlá vejška 220 milimetrů, vysoká příď s masivní maskou a výrazným LED světlometem dává jasně najevo, že tohle enduro není potřeba držet na asfaltu. 

Ostře řezaný linie v kombinaci bílý a tmavě modrý, zlatý ráfky drátovejch kol pod adventure gumama, vysoko posazený plexi a motor chráněnej masivním krytem. Prostě každej detail ti říká, že tahle mašina je čistokrevný rally.

Voge 800 Rally

Ergonomická pohoda v terénu i na asfaltu

Sedlo v příjemný vejšce 850 milimetrů je pohodlný, dobře tvarovaný a navržený skoro jako jeden kus. Díky tomu se na něm můžeš hejbat, jak potřebuješ. Jo a taky řidítka si pomocí představců nastavíš přesně podle svýho gusta.

Tohle mrštný enduro má štíhlej pas, a proto si báječně užiješ jak jízdu vestoje, tak vsedě. Plexi je chytře posunutý dopředu, takže ti nebude mlátit do brady třeba při skocích. Prostorný zubatý stupačky tě podržej v každý situaci.

Voge 800 Rally

Výbava jako ze žurnálu

V základu dostaneš ABS, který si můžeš vypnout buď komplet, nebo jen na zadním kole. Vypinatelná je samozřejmě i kontrola trakce. Potěší taky rotační tlumič řízení. Uvítáš vyhřívaný sedlo a gripy, protože i vstříc dobrodružství se dá vyrazit s troškou komfortu.

Voge 800 Rally má displej na vejšku

Barevnej TFT displej má tahle Vogina postavenej na vejšku, abys na něj dobře viděl i při jízdě ve stupačkách. Světlomety jsou samozřejmě komplet v LEDu. Nechybí USB slot ani blůtůčko na připojení mobilu.

Voge 800 Rally

Mučení v poušti Gobi

Než jsme ti tuhle krasavici mohli představit, musela projít peklem. A to doslova! Testovací jezdci ji proháněli po fakt drsnejch terénech. V poušti Gobi a v krasový krajině musela profrčet 30 000 kiláků a během nich ustát přes 2 000 brodění, víc než 3 000 skoků nebo 2 000+ testů typu brzda-plyn. 


Testovala se taky odolnost rámu (200 000+ testů), motoru (přes 380 hodin), lakovanejch částí (víc než 1 500 hodin UV testů) a mraky dalších věcí. Vejsledek? To, co by normální motorku poslalo do šrotu, tahle mašina zvládla s prstem v nose.

Voge 800 Rally
Voge 800 Rally
Voge 800 Rally
Voge 800 Rally
Voge 800 Rally
Voge 800 Rally
Voge 800 Rally
Voge 800 Rally
Voge 800 Rally

Kde a kdy vomrkneš tuhle rally krásku?

První šanci osahat si Voge 800 Rally dostaneš už začátem března na veletrhu Motocykl Praha. O pár dní pozdějc s mašinou přifrčíme i na bratislavskej Motocykel 2025. Na tyhle akce budeme mít půjčenej protekční kousek. Prodejní motorky totiž dorazej o pár měsíců dýl – na přelomu jara a léta.

Voge 800 Rally na EICMA 2024

Dost dobrej důvod přijet za náma na některou ze zmíněnejch moto výstav. A když ti tam rallyčko padne do oka, můžeš si ho hnedka předobjednat, abys měl jistotu, že se na tebe dostane hnedka v první várce. Dá se totiž čekat, že na tenhle stroj bude tlačenka.

Voge 800 Rally v kostce

  • Motor: kapalinou chlazenej dvouválec, 798 ccm
  • Maximální výkon: 94 koní (70 kW) při 9 000 otáčkách
  • Maximální točivej moment: 81 Nm při 6 500 otáčkách
  • Maximálka: 190 km/h
  • Převodovka: šestistupňová s hydraulickou anti-hoppingovou spojkou
  • Brzdy: Nissin
    • vpředu dvojitej disk s radiálníma čtyřpístkovýma třmenama
    • vzadu jeden disk s plovoucím dvoupístkovým třmenem
  • Kola: drátový, bezdušový, vpředu 21", vzadu 18"
  • Gumy: Pirelli Scorpion Rally STR
  • Vodpružení: KYB, komplet stavitelný, včetně nastavitelnýho tlumiče řízení
  • Světlá vejška: 220 mm
  • Výška sedla: 850 mm
  • Hmotnost: 213 kg
  • Nádrž: 24 litrů
  • Výbava:
    • speciální ABS pro offroad s možností vypnutí úplně nebo jen pro zadní kolo
    • kontrola trakce
    • barevnej TFT displej s vertikálním zobrazením
    • LED světla
    • vyhřívaný gripy a sedlo

Voge 800 Rally