7 nabušenejch novinek: Voge představilo v Miláně motorky, ze kterejch nám běhal mráz po zádech

Voge pokračuje ve svý spanilý jízdě Evropou. Na milánský výstavě EICMA ukázalo sedm parádních novinek a my u toho nemohli chybět. Některý mašiny jsme už dokonce projeli a je fakt na co se těšit! Příští rok si můžeš pořídit osmistovkový rally, který zmáklo drsný testy v poušti Gobi. Dál tu máme čtyřválcovej supersport, co má pod kapotou víc jak stovku koní. No a poprvý v historii značky taky véčkovej cruiser jak od americkejch kovbojů. K tomu Voge neskutečně upgrejdovalo dva oblíbený 525 modely: enduro DSX a eRkovej naháč narostly z pětikil na šestistovky. A ze dvou novejch modelů se můžou radovat taky skútristi. Pojď na ty krásky mrknout podrobněji, máme pro tebe info z první ruky!

Voge RR 660 S – supersport se stovkou koní

To bude jízda! Čtyřválcovej motor má výkon víc než 100 koní a kvaltovat na něm budeš fakt rychle, protože tenhle supersport je vybavenej rychlořazením nahoru. K takovýmu žihadlu jsou potřeba špičkový brzdy – vepředu padla volba na Brembo, vzadu na Nissin. Těšit se můžeš i na přepínání palivovejch map a taky na módy vejfukový klapky, díky kterejm sporťáka snadno proměníš z kliďase na řvouna a vobráceně. 

Tenhle parádní stroj jsme nejen viděli v Miláně, ale taky ho už votestovali přímo ve fabrice Loncin. Fakt zážitek! V druhý půlce roku 2025 můžeš mít supersport i ty.

Voge RR 660 S na výstavě EICMA 2024
Voge RR 660 S na výstavě EICMA 2024
Voge RR 660 S na výstavě EICMA 2024
Voge RR 660 S na výstavě EICMA 2024
Voge RR 660 S na výstavě EICMA 2024

Voge 625 R – první šestikilovej naháč

Novinka, která vychází z úspěšný Voginy 525 R. Ale fakt jen vychází. Má totiž fungl novej motor vo obsahu 581 kubíků a výkonu 63 koní. Úplně novej je taky výfukovej systém a těšit se můžeš i na novej barevnej kabátek. Na 99 % ale nepůjde o provedení, který vidíš na fotkách z výstavy EICMA. Podle infa přímo z továrny se Voge rozhoduje mezi šedou a stříbrnou. Jakmile to ve fabrice rozseknou, dáme vědět.

Voge 625 R na výstavě EICMA 2024
Voge 625 R.jpeg
Voge 625 R 2.jpeg
Voge 625 R.JPG
Voge 625 R na výstavě EICMA 2024

Voge CU 625 – véčkovej cruiser jak má bejt

Voge konečně udělalo to, na co jsme všichni čekali – vrhlo se do světa cruiserů. A ne jen tak ledajak! CU 625 má dvouválcovej véčkovej motor, kterej dává cruiserům ten správnej charakter a zvuk. Když jsme ho testovali ve fabrice, hnedka nám bylo jasný, že tohle bude hit. Přesvědčit se o tom můžeš v druhý půlce roku 2025.

Voge CU 625 na výstavě EICMA 2024
Voge CU 625 na výstavě EICMA 2024
Voge CU 625 na výstavě EICMA 2024
Voge CU 625 na výstavě EICMA 2024
Voge CU 625 6

Co je EICMA

Pod zkratkou EICMA se skrývaj italský slova Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori è. Lidově řečeno – je to prostě největší motorkářskej svátek na světě. Tahle přehlídka moto novinek se už 110 let rok co rok koná v Miláně a je to nejnavštěvovanější výstava motorek a moto přísluška na planetě.

Stodesátej ročník proběhl začátkem listopadu a my byli pochopitelně u toho. Proč? Protože na takový akci samozřejmě nemohly chybět ani špičkový stroje z fabriky Loncin. Tenhle mega koncern představil v Itálii nejen novinky Voge, ale taky nový čtyřkolky značky Loncin a elektrický skútry i krosky, který vyrábí pod vlastní značkou Bicose.

515138a8-14e0-4d58-aa81-c9a51e4c5388.jpeg
Do Milana cesta dlouhá...
a2413000-6ddb-4a0f-bcdb-aab48efc367d.jpeg
Tým GOREXu na místě
8bb5a12c-b1a6-48ca-a1d5-ad6b47b73290.jpeg
Pekelník Alda na novým rallyčku 800

Voge 625 DSX – enduro, co se dá přiškrtit na papíry A2

Další novinka, která navazuje na úspěšnej model nižší kubatury. Tohle šestikilový enduro vychází z mega oblíbený Voge 525 DSX. Parametry novýho motoru vypadaj fajnově: obsah 581 kubíků a výkon 47 kW. A ještě fajnovější je, že výkon týhle šestistovky se dá omezit na 35 kW, takže na ní můžou řádit i majitelé papírů A2.


Jaký další vylepšení si na šest-dva-pětce užiješ? Zvedla se světlá vejška (o dva cenťásky) i sedlo (o cenťák a půl), takže tlumiče mají delší zdvih. Vytuněná je taky přístrojovka (nově s IPS technologií, která zajistí boží viditelnost ve všech světelnejch podmínkách) a přibylo podsvícení ovladačů. No a nesmíme zapomenout ani na nový barvy a vylepšený padací rámy. Skvělý je, že po všech zlepšovácích se hmotnost tohodle endura zvedla o jediný kilo. Zato maximálka poposkočila o rovnejch deset čísel na 170 km/h.

Voge 625 DSX na výstavě EICMA 2024
Voge 625 DSX na výstavě EICMA 2024
Voge 625 DSX na výstavě EICMA 2024
Voge 625 DSX na výstavě EICMA 2024
Voge 625 DSX

VOGE SR16 – pohodlný přibližovadlo

Tohle bude prima parťák do města. Koncepčně vychází z Voge SR 1 – má stejnej motor (8,5 kW) a podobnou velikost i váhu (140 kg). Oproti jedničkovejm skútrům ale na šestnátce nenajdeš středovej tunel. Díky tomu budeš mít hafo místa na nohy.

Jízdu zpříjemní taky vysoký plégo, ABS nebo kontrola trakce. Nechybí kamera a bezklíčkovej start. V základu dostaneš taky origoš zadní kufr a světla komplet v LEDu. Barvičky? Vybrat si budeš moct mezi bílou a šedou. První kousky dovezeme už začátkem roku 2025!

Voge SR16 na výstavě EICMA 2024
Voge SR16 na výstavě EICMA 2024
Voge SR16 na výstavě EICMA 2024
Voge SR16 na výstavě EICMA 2024
Voge SR16 na výstavě EICMA 2024

VOGE SR3 250 – zlatá střední cesta mezi skútry

Když je na tebe SR4 moc a SR1 zase málo, tahle novinka ti padne jako ulitá. Designově vychází z větší SR čtyřky. Parametry? Motor s objemem 244,3 kubíků a výkonem 19 kW. 165 kilo živý moto váhy, nádrž na 14 litrů benálu a maximálka 125 km/h.  Prostě takovej mladší brácha Voge SR4 350i MAX.


V základní výbavě najdeš LED světla, ABS, TCS, bezklíčkový startování, stavitelný plexi a taky zadní nosič – fakt, i když na fotkách z výstavy není. Na výběr budou dvě barevný provedení: bílá a stříbrná. Tenhle mrštnej skútřík k nám přifrčí během jara příštího roku.

VOGE SR3 250 na výstavě EICMA 2024
VOGE SR3 250 na výstavě EICMA 2024
VOGE SR3 250 na výstavě EICMA 2024
VOGE SR3 250 na výstavě EICMA 2024
VOGE SR3 250 na výstavě EICMA 2024

Voge 800 Rally – offroadovej drsňák s duší Dakaru

Nový rallyčko má všechno, co potřebuješ na pořádný dobrodružství v divočině. Motor vo objemu 798 ccm a výkonu 94 koní dává jistotu, že jízda může bejt fakt hukot. Z tohodle endura vytáhneš až 190 km/h.


Terénní radovánky zpříjemní plně stavitelný prémiový tlumiče KYB, bezdušový kola (21" vpředu a 18" vzádu) se špičkovejma gumama Pirelli Scorpion Rally STR i brzdy vod Nissinu (vpředu radiální čtyřpísty). ABS si můžeš vypnout buď komplet, nebo jen na zadním kole a vypinatelná je samozřejmě i kontrola trakce. Potěší vyhřívaný sedlo i gripy a taky rotační tlumič řízení. Barevnej TFT displej má tahle Vogina postavenej na vejšku, abys na něj dobře viděl i při jízdě vestoje.


Osmikilo prošlo drsnejma testama v poušti Gobi i v krasovým terénu. Čekalo ji přes 3 000 terénních skoků, víc než 2 000 brodů a 30 000 kilásků na rozmlácenejch cestách. A hafo dalších testovaček. Výsledek? Všecko zmáklo jako prd.


Do českejch končin dorazí rallyčko někdy kolem května nebo června příštího roku. Ale jeden protekční kousek budeme mít už v březnu na veletrhu Motocykl Praha i v Bratislavě na výstavě Motocykel 2025. Dost dobrej důvod se tam vypravit, viď? Rádi tě uvidíme! Čekání na živý setkání ti budem krátit dalšíma článkama, ve kterejch každou novinku představíme podrobnějc.

Voge 800 Rally v poušti Gobi
Voge 800 Rally v poušti Gobi na testech
Voge Rally 800 na výstavě EICMA
Voge 800 Rally na testech
Voge 800 Rally na testech